Disney Junior ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Loa

emsaroto skriver:

Jungle Hjul og Special Agent Oso
Det er virkelig de værste!! 

Neeeeej?? De er da så søøøøøøde. 3 lette trin, tralalala Hi hi jeg elsker sangene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

emsaroto

Loa skriver:

Neeeeej?? De er da så søøøøøøde. 3 lette trin, tralalala Hi hi jeg elsker sangene

Ej hehe

Oskar står også og rocker når ham Oso kommer! Klapper og hopper helt vildt.
Men jeg synes virkelig at den bjørn der, den er så DUM! haha
den er jo helt vildt uintelligent!  

Anmeld

6. juli 2012

Loa

emsaroto skriver:

Ej hehe

Oskar står også og rocker når ham Oso kommer! Klapper og hopper helt vildt.
Men jeg synes virkelig at den bjørn der, den er så DUM! haha
den er jo helt vildt uintelligent!  

Det kan vi godt blive enige om. Han er jo ikke en skid behjælpelig Meeeeen nu er det heldigvis henvendt til små børn

Men jeg tror faktisk nærmest jeg er mere begejstret for alle de tegnefilm end Isabella er

Anmeld

6. juli 2012

emsaroto

Loa skriver:

Det kan vi godt blive enige om. Han er jo ikke en skid behjælpelig Meeeeen nu er det heldigvis henvendt til små børn

Men jeg tror faktisk nærmest jeg er mere begejstret for alle de tegnefilm end Isabella er

hahha ja, det er mere børnene der hjælper ham, end det er ham der hjælper dem!

Hehe jeg vil helst se art attack..
Men det er er det ENESTE Oskar ikke vil se, så han siger altid: ny mor! når det kommer .. hahha øv :p 

Anmeld

6. juli 2012

Loa

emsaroto skriver:

hahha ja, det er mere børnene der hjælper ham, end det er ham der hjælper dem!

Hehe jeg vil helst se art attack..
Men det er er det ENESTE Oskar ikke vil se, så han siger altid: ny mor! når det kommer .. hahha øv :p 

Haha hvor sødt Ja tror det er lidt mere kedeligt for dem at sidde og se rigtige mennesker

Anmeld

6. juli 2012

emsaroto

Loa skriver:

Haha hvor sødt Ja tror det er lidt mere kedeligt for dem at sidde og se rigtige mennesker

ja desværre!! hehe 

Anmeld

6. juli 2012

Clisolka

emsaroto skriver:

Oskar og jeg har ikke tv hjemme, så derfor har vi ikke set meget fjernsyn.
Men nu har vi snart været ved min far og hans kone i 14 dage, og tvet kører konstant på Disney Junior!!!

Jeg er ved at blive sindsyg af de der stemmer, og irriterende korekte pædagogiske tegnefilm!! Og Oskar er totalt klistret op af det dumme fjernsyn, fordi vi nettop ikke har det hjemme selv.. 

.. Andre end mig der i sin ferie skal "tvinges" til at se på det?  

Haha ikke kun i ferien jeg skal tvinges til at se Disney Junior, Ramasjang, Nickelodeon og hvad de andre kanaler ellers hedder 

Jeg har en kæreste der er HELT vild med tegnefilm, så tv'et kører altid i baggrunden. Isabella gider ikke tv, så hun render rundt og leger i stedet 

Anmeld

6. juli 2012

emsaroto

Babymor2010 skriver:

Haha ikke kun i ferien jeg skal tvinges til at se Disney Junior, Ramasjang, Nickelodeon og hvad de andre kanaler ellers hedder 

Jeg har en kæreste der er HELT vild med tegnefilm, så tv'et kører altid i baggrunden. Isabella gider ikke tv, så hun render rundt og leger i stedet 

Hahah måske egentlig også den bedste kur for at de ikke gider se det til sidst. 
Bare lade dem så det på FULDE DRØN! Så bliver det kedeligt til sidst  

Anmeld

6. juli 2012

Gittemor09

min datter ser det kun når der er Mouk (staves) og mickeys klubhus... men hun kunne godt undvære alt det andet tror jeg

og kan/vil ikke rigtig forstå når der kommer alt det andet hun ikke vil se...

Anmeld

6. juli 2012

Clisolka

emsaroto skriver:

Hahah måske egentlig også den bedste kur for at de ikke gider se det til sidst. 
Bare lade dem så det på FULDE DRØN! Så bliver det kedeligt til sidst  

Det er kun Pingu hun vil se - til gengæld så bliver hun også ellevild 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.