åååh så fustreret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

wmillapigenw

ved ikke helt om det er den rigtige ting jeg har lagt den ind under.

men sagen er den jeg har en søn på 4 måneder på mandag, han har fået grød hver dag fast siden i mandags & siden han er begyndt at få grød hver dag så gider han ikke rigtigt spise af sin flaske.. :s han plejer at kunne spise 240 ml. - nu er jeg heldig hvis jeg får lokket ham til lige at spise 100 ml.

her før der fik han lidt frugtmos meget lidt, så ville jeg give ham mælk bagefter han gad højst spise 20 ml og det var maximalt hvad han fik af frugtmos og det har stået på i nogle dage nu han ikke vil spise ret meget.. er der noget jeg kan gøre for han gider spise? han får flaske & skal jeg reagere på han intet vil spise næsten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

serinasmor

wmillapigenw skriver:

men sagen er den jeg har en søn på 4 måneder på mandag, han har fået grød hver dag fast siden i mandags & siden han er begyndt at få grød hver dag så gider han ikke rigtigt spise af sin flaske.. :s han plejer at kunne spise 240 ml. - nu er jeg heldig hvis jeg får lokket ham til lige at spise 100 ml.

her før der fik han lidt frugtmos meget lidt, så ville jeg give ham mælk bagefter han gad højst spise 20 ml og det var maximalt hvad han fik af frugtmos og det har stået på i nogle dage nu han ikke vil spise ret meget.. er der noget jeg kan gøre for han gider spise? han får flaske & skal jeg reagere på han intet vil spise næsten?

hvor mange gange om dagen får han grød ? 

og får han både grød og frugtmos ? 

appetit kan svinge rigtig meget ... følger han sin kurve , har han våde bleer og kommer der afføring min. hver anden dag ?? 

Anmeld

6. juli 2012

kekp

wmillapigenw skriver:

Jeg har haft samme problem med min søn. Det hjalp da jeg satte ham i hans skråstol og gav ham flasken der. Ved ikke hvorfor det var bedre end at sidde på mit skød, men det var det åbenbart

Han spiser (drikker) stadig ikke ligeså meget som før vi begyndte på grød, men det tror jeg er meget naturligt

Anmeld

8. juli 2012

wmillapigenw

serinasmor skriver:

hvor mange gange om dagen får han grød ? 

og får han både grød og frugtmos ? 

appetit kan svinge rigtig meget ... følger han sin kurve , har han våde bleer og kommer der afføring min. hver anden dag ?? 

altså jeg ringede til sp og hun sagde jeg skulle prøve at give ham grød 2 gange dagligt nu da han ikke spiste så meget .. & han er begyndt at spise okay af sin mælk igen de 100 - 150 ml. syntes bare det var et stort spring helt ned til 20 - 100 ml fra 240 ml.

men han får frugtmos & 2 gange grød nu & tak for svaret!

Anmeld

8. juli 2012

wmillapigenw

kekp skriver:

Jeg har haft samme problem med min søn. Det hjalp da jeg satte ham i hans skråstol og gav ham flasken der. Ved ikke hvorfor det var bedre end at sidde på mit skød, men det var det åbenbart

Han spiser (drikker) stadig ikke ligeså meget som før vi begyndte på grød, men det tror jeg er meget naturligt

det skal da prøves når han ikke vil spise mere end 20 ml

& ja ved det er naturligt de spiser mindre mælk men troede ikke de tog sådan et stort spring! altså fra 240 til 20 - 120 ml - men han er begyndt at spise de 150 ml nogle gange igen

men tak for svaret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.