Ideer til ferien..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Den lykkelige

Når jeg henter min datter idag (16 mdr) så har vi 3 ugers sommerferie..
Og jeg kan huske fra i påsken da vi havde bare 10 dage sammen der havde vi svært ved at "aktivere" og finde på ting og hun kedede sig.. hmm..
Nogle som har nogle gode ideer..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Maja_4000

Legepladser , parker , tegne , male , sæbebobler .. Og .. Du bor da i Kalundborg , ikk ? Har I været i Loch Ness ? Der var vi for et par uger siden og Caroline ELSKEDE det

Anmeld

6. juli 2012

Den lykkelige

Legepladser , parker , tegne , male , sæbebobler .. Og .. Du bor da i Kalundborg , ikk ? Har I været i Loch Ness ? Der var vi for et par uger siden og Caroline ELSKEDE det

Tak for ideer..  men synes bare vi laver de ting hver dag  Og hun er bare så hurtig til at ville noget andet.. f.eks. hvis vi er i haven og hun vil på trampolin.. og er helt vild.. så kommer hun derop og der går ikke mere end max 15-20 sekunder så vil hun ned igen og vil noget andet..
Jo vi bor i spangsbro hvor loch ness ligger så vi er der faktisk flere gange om ugen..  så har virkelig ingen ideer..

Anmeld

6. juli 2012

malo

Den lykkelige skriver:

Når jeg henter min datter idag (16 mdr) så har vi 3 ugers sommerferie..
Og jeg kan huske fra i påsken da vi havde bare 10 dage sammen der havde vi svært ved at "aktivere" og finde på ting og hun kedede sig.. hmm..
Nogle som har nogle gode ideer..??

Hvad med en togtur med picnic? En tur i skoven/til stranden? Evt. tage nogle vennner/familie med, så der sker lidt ekstra. Små udflugter hvor det er hende der bestemmer om I skal stå og kigge på en snegle i ti minutter eller bare derudaf, det er jo ikke altid man behøver at have et mål for en udflugt.

Anmeld

6. juli 2012

Den lykkelige

malo skriver:

Hvad med en togtur med picnic? En tur i skoven/til stranden? Evt. tage nogle vennner/familie med, så der sker lidt ekstra. Små udflugter hvor det er hende der bestemmer om I skal stå og kigge på en snegle i ti minutter eller bare derudaf, det er jo ikke altid man behøver at have et mål for en udflugt.

Jo men synes bare vi laver sådan nogle ting til hverdag.. Vi bor lige ved en skov så der er hun hver dag og stranden ligger 10 min væk så der er vi også tit..
kan lige se det vil regne hele næste uge, kunne være fedt hvis der var nogle legeland hvor man kan tumle rundt.. men ved ikke rigitg hvor..

Anmeld

6. juli 2012

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Tak for ideer..  men synes bare vi laver de ting hver dag  Og hun er bare så hurtig til at ville noget andet.. f.eks. hvis vi er i haven og hun vil på trampolin.. og er helt vild.. så kommer hun derop og der går ikke mere end max 15-20 sekunder så vil hun ned igen og vil noget andet..
Jo vi bor i spangsbro hvor loch ness ligger så vi er der faktisk flere gange om ugen..  så har virkelig ingen ideer..

Haha , ja okay

Hvad med at tage toget til Slagelse f.eks. ? (Kan man det ? ) Så får hun kørt med tog , det plejer at være et hit Og så kan I måske gå i Anlægget ? Ellers er der lavet en legeplads midt i vestsjællandscenteret

Anmeld

6. juli 2012

malo

Den lykkelige skriver:

Jo men synes bare vi laver sådan nogle ting til hverdag.. Vi bor lige ved en skov så der er hun hver dag og stranden ligger 10 min væk så der er vi også tit..
kan lige se det vil regne hele næste uge, kunne være fedt hvis der var nogle legeland hvor man kan tumle rundt.. men ved ikke rigitg hvor..

Måske kan du få lidt inspiration her:  http://www.sjovforborn.dk/visresultat.asp?OType=Alle+Typer&seek=Landsdel&OPriskategori=5&OLandsdel=%27Vestsj%E6lland%27&Submit.x=45&Submit.y=8&Submit=S%F8g

Anmeld

6. juli 2012

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Haha , ja okay

Hvad med at tage toget til Slagelse f.eks. ? (Kan man det ? ) Så får hun kørt med tog , det plejer at være et hit Og så kan I måske gå i Anlægget ? Ellers er der lavet en legeplads midt i vestsjællandscenteret

Nej kan man ikke.. men man kan tage bussen.. men hun bliver altid så sur hvis vi skal sidde stille mere end 10 min  men kan jo tage bilen dertil og så kan hun sove på vejen.. men hvor er den legeplads?? Var der for nogle uger siden.. men der var ikke noget.. er det på det "torv" ved neye og bog og ide osv??

Anmeld

6. juli 2012

Den lykkelige

6. juli 2012

malo

Den lykkelige skriver:

Ej hvor smart! Tak for link!!

Rigtig god ferie, du må dele oplevelserne herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.