1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det ok at holde 1 års fødselsdag en uge før den egentlige fødselsdag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

871 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Juvelen

Vores søn bliver et år om godt en måned.

Havde egentlig tænkt at holde fødselsdag i weekenden efter fødselsdagen, da den falder på en torsdag og det ikke passer så godt at holde den der, hvis han også skal nå at se sine gæster inden han skal i seng. Men der er selvfølgelig dukket noget andet op i den weekend.

Så nu står valget på weekenden op til hans fødselsdag, altså 5 dage før eller 2 weekender efter, hvor jeg egentlig havde tænkt at holde min egen fødselsdag...

Synes selv det er træls at holde det før, men synes også der kan gå for lang tid efter...

Hvad ville I foretrække? Før, på dagen eller efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

MortilElias2010

Havde egentlig tænkt at holde fødselsdag i weekenden efter fødselsdagen, da den falder på en torsdag og det ikke passer så godt at holde den der, hvis han også skal nå at se sine gæster inden han skal i seng. Men der er selvfølgelig dukket noget andet op i den weekend.

Så nu står valget på weekenden op til hans fødselsdag, altså 5 dage før eller 2 weekender efter, hvor jeg egentlig havde tænkt at holde min egen fødselsdag...

Synes selv det er træls at holde det før, men synes også der kan gå for lang tid efter...

Selvfølgelig helst på selve dagen, men det skal altså times og tilrettelægges så når det passer bedst ind. Vi blev syge dagen før Elias 1 års fødselsdag og måtte rykke den, og det var da træls at skulle melde ud til alle gæsterne oveni at de ikke kunne komme, og så rykkede vi den til flere måneder senere  Det var så der det passede bedst ind. For holdes det skal den, det er så hyggeligt at forberede og afholde for vores dejlige dreng  Og dagen blev jo lige så fantastisk hyggelig og dejlig, som havde det været på selve dagen.

Anmeld

6. juli 2012

PernilleogLouis

Min dreng er 4 år og vi har aldrig holdt hans fødselsdag på dagen - den dag er en hyggedag hvor vi tag fri fra arb og laver noget hyggeligt sammen. Jeg gider ik stå og bruge ind masse tid i køkkenet opgang fdselsdag

Vi har holdt både før og efter dagen

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

Freja fylder 1 år en onsdag.

Vi har planer om at invitere gæster enten weekenden før eller efter. Og så tror jeg at jeg siger til bedsteforældrene (og dem der ellers har muligheden sådan en onsdag), at de selvfølgelig er velkomne på selve dagen også.

Jeg synes godt man kan fejre det før selve dagen. Men hun skal helt klart også fejres PÅ dagen!

Anmeld

6. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg har stemt at det er helt fint at det ikke er på dagen.

Her vil jeg dog bestræbe mig på at holde på dagen. Men måske også fordi at der i familien er tradition for at det kun er den nærmeste familie og så plejer det være boller, kaffe og lagkage. Så det ikke gør noget at det er en hverdag og heldigvis ikke så meget planlægning i det.

Men man ved jo aldrig om der kommer noget uforudset. Det er bare ikke altid det kan lade sig gøre på dagen.

Anmeld

6. juli 2012

B&J

self. kan man det for hvis dagen ikke passer så rykker man det da vi har været heldige at daniels fødselsdage har været i en weekend men næste gang bliver det nok en mandag så rykker jeg det også

Anmeld

7. juli 2012

Rødhætte

Juvelen skriver:

Vi holdte fødselsdagen både før og efter  Kan ikke se noget problem i det.. De forstår alligevel ikke så meget endnu

Anmeld

7. juli 2012

K&S

Juvelen skriver:

Jeg ville holde fødselsdagen præcis når jeg havde lyst og tid 

Anmeld

7. juli 2012

Mettefpigen

Du kan holde den når du har lyst og tid til det Her bliver vi over 20 gæster til hans fødselsdag og det har vi slet ikk plads til så vi holder den over 3 dage......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.