Når børn siger det de tænker på ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Guldet

Jeg og min datter Laura på 3,5 år. Cykler hjem fra børnehaven, en dame kommer cyklende imoogom, og da hun næsten lige har passeret os, siger Laura lige så højt MOR HUN ER IKKE SMUK VEL!!  Ihh blev godt nok lidt pinligt, håber ikke damen hørte det ;-) ..hihi ups !           Fortæl om jeres pinlige episoder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Guldet

5. juli 2012

meem

Mor- til pige skriver:

Jeg og min datter Laura på 3,5 år. Cykler hjem fra børnehaven, en dame kommer cyklende imoogom, og da hun næsten lige har passeret os, siger Laura lige så højt MOR HUN ER IKKE SMUK VEL!!  Ihh blev godt nok lidt pinligt, håber ikke damen hørte det ;-) ..hihi ups !           Fortæl om jeres pinlige episoder

Haha

Jeg havde en dag min datter på knap 3 med ude og handle.. Da vi står i kø ved kassen og venter på det bliver vores tur, kigger Emilie lige hvem der ellers står i køen, peger på en ældre dame og RÅBER! : SE MOR! DEN GAMLE DAME ER MEEEEGET SUR...

Vildt pinligt men de andre i køen kunne ikke lade være med at grine, og den ældre dame fik hurtigt et gladere ansigt

Anmeld

5. juli 2012

Solstrålebørn

Hver gang jeg skal på toilet og det er uanset hvor vi er min store pige opdager jeg skal på toilet siger hun hver evig eneste gang "Moor, skal du ud og lave LORT?" 

Jeg knækker sammen af grin hver gang.... 

Jeg aner virkelig ikke hvor hun har det fra.... 

Anmeld

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor- til pige skriver:

hov...haha. Den synes damen nok ikke var så sød, men sjov er den

Anmeld

5. juli 2012

Guldet

Hi hi sjove fortællinger .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.