Hjælp. Jeg er så flad for energi. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

twinny

Kære baby-bruger.

I bliver simpelthen nødt til at hjælpe mig.

Min ene søn er simpelthen ikke til at have med at gøre.

Han vil INGENTING. Han vil ikke sidde, ligge, står eller sidde på armen. Han er bare HELE tiden utilfreds. Han vil ikke spise ikke, så skaber han sig. Han er ikke ked, han bliver bare stik tosset.  

Han er en lille hidsig mand, det ved vi. Men de sidste par dage, har bare ikke været til at holde ud. Når han ska sove trille han om på maven og skaber sig.

Det tager såååå meget på kræfterne.

HJÆLP, er det en periode, han bare er sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Fenja09

Hvor gammel er han?

Min datter har også haft perioder, oftest når der har været "tigerspring", hvor hun har været meget træls, dog har hun aldrig været særlig hidsig, bare utilfreds og ked. Især det med at trille om på maven når hun skulle sove kan jeg sagtens huske. Er næsten sikker på at det er et udviklingstrin han lige skal igennem og børn takler det jo forskelligt.

/Fenja

Anmeld

5. juli 2012

Lone Jakobsen

tænker lidt om det kan være varmen?

Anmeld

5. juli 2012

twinny

Fenja09 skriver:

Hvor gammel er han?

Min datter har også haft perioder, oftest når der har været "tigerspring", hvor hun har været meget træls, dog har hun aldrig været særlig hidsig, bare utilfreds og ked. Især det med at trille om på maven når hun skulle sove kan jeg sagtens huske. Er næsten sikker på at det er et udviklingstrin han lige skal igennem og børn takler det jo forskelligt.

/Fenja

Han er 9½ mdr.

Ja, det tænker jeg måske også. Men det var lige det jeg ville høre.

Men begge drenge er hidsig og ekstremt stædige.

Anmeld

5. juli 2012

twinny

Lone Jakobsen skriver:

tænker lidt om det kan være varmen?

Ja, måske. Men andre gange har han ikke været påvirket af varmen.

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

Sådan er min søn også. Generelt bare mega hysterisk og hidsig. Specielt ved spisetid. Det plejer at gå over efter 10-15 min, men nu er han begyndt at spytte ALT mad ud jeg giver ham. Han kræver opmærksomhed 24/7 og jeg er ved at blive idiot! Han er 10½ måned. Men bare husk - alting er bare en periode! Heldigvis ved man ikke hvor lang tid den periode varer

Det hjælper mig at tænke sådan.

Anmeld

5. juli 2012

twinny

110811 skriver:

Sådan er min søn også. Generelt bare mega hysterisk og hidsig. Specielt ved spisetid. Det plejer at gå over efter 10-15 min, men nu er han begyndt at spytte ALT mad ud jeg giver ham. Han kræver opmærksomhed 24/7 og jeg er ved at blive idiot! Han er 10½ måned. Men bare husk - alting er bare en periode! Heldigvis ved man ikke hvor lang tid den periode varer

Det hjælper mig at tænke sådan.

Haha. Sandt.

Ja, min anden søn er dælme begyndt at tage rugbrød i munden og "slikke" pålæg og andet af. OGså spytter han rugbrødet ud igen og self på gulvet.

Anmeld

5. juli 2012

Fenja09

twinny skriver:

Han er 9½ mdr.

Ja, det tænker jeg måske også. Men det var lige det jeg ville høre.

Men begge drenge er hidsig og ekstremt stædige.

Ok, min datter er lidt over 10 måneder, og synes heller ikke at det er så længe siden hun ikke ville spise, sove osv. Men det går meget bedre nu, tror det varede et par uger eller tre.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.