Irriteret over læge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Anonym trådstarter

Altså var hos lægen og få taget de blodprøver der kræves før de vil henvise en og det tager jo de 14 dage inden svar osv.. men undrer mig bare over hvorfor han ikke har sagt at kæresten ligeså godt kan få taget dem med det samme også, for det er jo præcis det hospitalet har bedt om i brevet.. Det ved lægen da godt? Så nu går der lige yderligere 14 dage + nogle med tidsbestilling og bla bla... 

Ja, er bare irriteret over det ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

tarkoflen

Øv hvor irriterende har l samme læge, for ja så burde h*n da have tænkt sig om!

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Øv hvor irriterende har l samme læge, for ja så burde h*n da have tænkt sig om!

Ja, det forlænger jo lissom processen..  

Nej dog ikke, men synes måske godt han ku ha informeret mig om det. I brevet står der min kæreste skal tage til egen eller henvisende læge og det er jo ham så.... 

og min kærestes læge er self på ferie i denne uge ...

Anmeld

5. juli 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja, det forlænger jo lissom processen..  

Nej dog ikke, men synes måske godt han ku ha informeret mig om det. I brevet står der min kæreste skal tage til egen eller henvisende læge og det er jo ham så.... 

og min kærestes læge er self på ferie i denne uge ...

Har l ikke selv fået et brev om det? Det virker da lidt mærkeligt?

Nå men ja det er skide irriterende, men jeg kan trøste dig med, at de fleste klinikker holder sommerferie, så jeg tror ikke at det forsinker jer helt vildt meget

Så det håber jeg for jer

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Har l ikke selv fået et brev om det? Det virker da lidt mærkeligt?

Nå men ja det er skide irriterende, men jeg kan trøste dig med, at de fleste klinikker holder sommerferie, så jeg tror ikke at det forsinker jer helt vildt meget

Så det håber jeg for jer

Jo altså fik et brev fra hospitalet hvor der står de mangler prøverne fra min kæreste så de skal tages og sendes til dem..

Holder alle steder ferie? 

Det er jo ikke en privatklinik?

Hmm håber på en økobebs i mellemtiden så da 

Anmeld

5. juli 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jo altså fik et brev fra hospitalet hvor der står de mangler prøverne fra min kæreste så de skal tages og sendes til dem..

Holder alle steder ferie? 

Det er jo ikke en privatklinik?

Hmm håber på en økobebs i mellemtiden så da 

Jeg tænkte på det brev lægen havde fået, om at du skulle have taget blodprøver? Men det gør de måske bare? Vi blev henvist fra en anden afdeling på Skejby, så vi slap udenom egen læge...

Altså nu ved jeg ikke hvor l hører til, men Skejby har lukket i uge 28-30, men det vil jeg tro, at l kan se på klinikkens hjemmeside! Måske l er heldige, at jeres ikke holder ferie

Jeg for en økobebs i mellemtiden

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tænkte på det brev lægen havde fået, om at du skulle have taget blodprøver? Men det gør de måske bare? Vi blev henvist fra en anden afdeling på Skejby, så vi slap udenom egen læge...

Altså nu ved jeg ikke hvor l hører til, men Skejby har lukket i uge 28-30, men det vil jeg tro, at l kan se på klinikkens hjemmeside! Måske l er heldige, at jeres ikke holder ferie

Jeg for en økobebs i mellemtiden

Jamen da jeg tog op til ham, så sagde han bare at de skulle tages inden han kunne henvise mig og så ville jeg høre fra hospitalet efter det.. Og de skrev det så til mig. 

Ok tak det vil jeg da egentlig lige checke ud 

og tak 

Anmeld

5. juli 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jamen da jeg tog op til ham, så sagde han bare at de skulle tages inden han kunne henvise mig og så ville jeg høre fra hospitalet efter det.. Og de skrev det så til mig. 

Ok tak det vil jeg da egentlig lige checke ud 

og tak 

Øv hvor irriterende at han ikke havde sagt det

Håber ikke de holder ferie der hvor du bliver henvist til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.