Min læge og sundhedsplejerske skulle skamme sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

vitapigen

mor:) skriver:

troede lige det var den samme. hehe

Jeg vidste slet ikke man tog babyer til kiropraktor før jeg er begyndt at læse her på baby.dk. Så ikke noget at skamme sig over

Nej det vidste jeg heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

VIPpigen

Jeg ville ringe til både læge og sp og give en ordentlig røffel... Det er bare ikke iorden.

Her var vores sp rigtig hurtig. Vi opdagede i samarbejde med sp at Lilje på dengang 10 uger var skæv i baghovedet. Så vi skulle selvfølgelig hjælpe hende af med det. Og efter kun 2 dage hvor hun SKREG når vi lagde hende til den anden side kontaktede jeg sp igen. Jeg fik nummer til kiroprakter og kom hurtigt afsted. Det viste sig -som vi selv havde tegnet ud på skrigeturene - at Lilje var låst i nakken. Efter første besøg opdagede pigebarnet en ny verden til den anden side af hovedet...

Det er super godt du kom afsted, og inden du ser dig om begynder din baby at løbe rundt over det hele....

Anmeld

5. juli 2012

vitapigen

VIPpigen skriver:

Jeg ville ringe til både læge og sp og give en ordentlig røffel... Det er bare ikke iorden.

Her var vores sp rigtig hurtig. Vi opdagede i samarbejde med sp at Lilje på dengang 10 uger var skæv i baghovedet. Så vi skulle selvfølgelig hjælpe hende af med det. Og efter kun 2 dage hvor hun SKREG når vi lagde hende til den anden side kontaktede jeg sp igen. Jeg fik nummer til kiroprakter og kom hurtigt afsted. Det viste sig -som vi selv havde tegnet ud på skrigeturene - at Lilje var låst i nakken. Efter første besøg opdagede pigebarnet en ny verden til den anden side af hovedet...

Det er super godt du kom afsted, og inden du ser dig om begynder din baby at løbe rundt over det hele....

Det er dejligt at høre at der er nogen der kan finde ud af deres arbejde

Frygtelig frustrende at løbe mod en mur hele tiden, når man kan se at der er noget galt...

Anmeld

5. juli 2012

La´chrissen

vitapigen skriver:

Min kiropraktor skriver en reprimande

Nå det er godt

Anmeld

5. juli 2012

Missq4

vitapigen skriver:

Tak hvor er du sød  Har bare lært så meget af det her, at jeg skal stole noget mere på mig selv som mor. Det er MOR der ved bedst

SP kan jeg nok ikke klage over, da hun sagde at jeg skulle snakke med min læge. Og Kiropraktor vil skrive en reprimande til min læge

okay så bliver der gjord noget det er altid noget håber i får en undskyldning af lægen

Anmeld

5. juli 2012

Ansemusen

Hvad med at kontakte en god ergoterapeut med speciale i små børn?

Anmeld

6. juli 2012

vitapigen

Ansemusen skriver:

Hvad vil de kunne gøre for min datter? Spørger fordi jeg ikke ved noget om det

Anmeld

6. juli 2012

vitapigen

Ansemusen skriver:

Anmeld

6. juli 2012

vitapigen

Ansemusen skriver:

Anmeld

6. juli 2012

vitapigen

Ansemusen skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.