Er det godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

SRP

Hej piger

Blev insemineret i dag på cyklusdag 15. Der var 29 mio sædceller, en slimhinde på cirka 7 mm og to follikler, hvoraf den ene var omkring de 20 mm så den formentlig brister i dag. Men er tallene gode ?  Synes det ku have været bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Mutti2B

Det tyder da bestemt godt

Jeg blev insemineret med kun 18 mill., slimhinde på 7 og kun 1 follikel på 24 mm og jeg er tyk i dag

for at den er der

Anmeld

5. juli 2012

SRP

Tillykke med det Dejligt at høre det er "gode forhold." Håber virkelig jeg får de to streger denne gang. 

Anmeld

5. juli 2012

SRP

Mutti2B skriver:

Det tyder da bestemt godt

Jeg blev insemineret med kun 18 mill., slimhinde på 7 og kun 1 follikel på 24 mm og jeg er tyk i dag

for at den er der

Hvor længe havde I været i behandling og af hvilken årsag Håber det er iorden jeg spørger

Anmeld

5. juli 2012

Mutti2B

SRP skriver:

Hvor længe havde I været i behandling og af hvilken årsag Håber det er iorden jeg spørger

Det er mig der er hende den skøre single der bare manglede klatten

Anmeld

5. juli 2012

SRP

hehe når ja 

Anmeld

5. juli 2012

smlmea

Det er ganske fint.

Må jeg have lov at spørger,hvorfor du ikke stiller alle dine mange spørgsmål,du har til den klink der behandler dig???

Ja undskyld at jeg undre mig,men på mig virker det altså som om du ikke stoler på dit behandlings sted,og så ville jeg da skifte klinik,til en jeg stolede på,vidste hvad de lavede.

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.