lidt ensom :/ er jeg alene eller er der andre som mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
MorDk skriver:

Jeg har været sygemeldt siden 20.01.12 så jeg er meget alene...

Måske vi skulle stikke hovederne sammen *S*

Jeg er fra Kgs. Lyngby

Viktor må gerne komme og lege med Isabella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes især mine aftener kan være lidt ensomme, når ungerne er puttet i seng.
De kommer i seng kl. 19.30, og derfra og til jeg går i seng sidder jeg oftest alene, da mine veninder selv har børn og mand, de gerne vil være hjemme hos.

Anmeld

5. juli 2012

Frk. Diness

Anonym skriver:

hejsa  her inde er der nogen ligesom mig  jeg er en meget stille person og snakker næsten ikke med nogen ved ikke hvorfor men er er noget genert. men vil gerne have nogen at snakke med. som måske har det ligesom mig.

og en anden ting jeg har ikke altid være sådan. har i en periode for et små par år siden ikke rigtig været blandt andre unge på min egen alder. da jeg ikke havde muligheden for at komme hjemme fra rigtig . da jeg boede der hjemme.

Ja jeg har det på samme måde..

Anmeld

5. juli 2012

Guldet

Anonym skriver:

hejsa  her inde er der nogen ligesom mig  jeg er en meget stille person og snakker næsten ikke med nogen ved ikke hvorfor men er er noget genert. men vil gerne have nogen at snakke med. som måske har det ligesom mig.

og en anden ting jeg har ikke altid være sådan. har i en periode for et små par år siden ikke rigtig været blandt andre unge på min egen alder. da jeg ikke havde muligheden for at komme hjemme fra rigtig . da jeg boede der hjemme.

hvor i Jylland, bor du?

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

thilsted

Anmeld

5. juli 2012

Silas&Mille

Jeg føler mig også ensom en gang imellem.
Har godt nok et par veninder, men de har bare SÅ travlt hele tiden, så der er ikke helt vildt meget tid til 'lille' mig som bare går hjemme  

Bor selv i Jylland.

Hvor i Jylland er du fra?

Anmeld

5. juli 2012

Nattøs

Er ikke sådan ensom, men har ikke den vilde venne kreds selv om jeg gerne gad have det. Bor i odense

Anmeld

5. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

jeg har det ogsaa saadan og nu flytter jeg til Kbh, hvor jeg ikke rigtig kender nogen. saa jeg er spaendt paa hvordan mine aftnerne kommer til at se ud.
Jeg skal have Mathias fra 13.aug til oktober, og vi leder efter nogen at lege med. i hverdagene. og vil da ogsaa gerne have nogen at lave noget med i weekender eller aftner.

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Jeg føler mig også ret lonely somme tider :/

Anmeld

5. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Hey..
Jeg har det også lidt som dig, nogle aftner er det fint nok og være alene, men og ensomt nogengange..

Har et par enkelte veninder, men så ofte ser vi dog ikke hinanden.. Dog har jeg min familie tæt på..

Jeg er fra nordjylland..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.