Hvilket legekøkken (vis gerne jeres)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Clisolka

Noneother skriver:

Det problem har vi dog ikke herhjemme... Selvom han faktisk er oppe at stå på det engang imellem.

Haha ja hverken ovnlåge eller køleskabslågen må være på køkkenet for hende... Ved ikke lige hvorfor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

B&J

vi har det her køkken daniel elsker det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2012

Nadia&Daniel

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=09-100800

Vi har købt (på tilbud i Føtex) dette køkken til Laura. Det står i kælderen, og er klar til en fødselsdag

Anmeld

5. juli 2012

Lone Jakobsen

vi har et mini tefal legekøkken. det er desværre lidt for let, lydende er meget høje, og ovnlågen falder konstant af. så jeg drømmer om et lækkert træ køkken fra ikea

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

An&Jo skriver:

vi har haft et i plastik fra tefal, og det var der værste lort, det gik meget hurtigt i stykker..

Nu har vi det fra IKEA, og det fungerer bare, drengene kan være ret hårde ved det, men det holder til det hele..
Så jeg anbefaler det fra IKEA ihvertfald..

Tak for svar.

Dejligt at vide både hvad der fungerer og hvad der ikke gør.

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

Maja_4000 skriver:

Vi har også IKEAs og Caroline eeeelsker det .. Så det vil jeg helt sikkert anbefale

Skønt - hælder mere og mere til et IKEA-køkken.

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

Loa skriver:

Vi har også IKEAs

Loooove it!!

Skønt - hælder mere og mere til et IKEA-køkken.

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

lhn89 skriver:

Vi har også overvejet det fra Ikea, men jeg tror at vi selv vil prøve at lave et. Jeg har fundet flere legekøkkener som er lavet ud af gamle skabe/kommoder. Synes at de er rigtigt fine og meget personlige 

Ej, det er bare så fint.

Men det er jeg vist ikke helt kreativ nok til.

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

Tak for svar alle sammen.

Umiddelbart tror jeg at jeg hælder til IKEA. Men der er da også andre rigtig fine - med lyd og lys. Hmm, tænke tænke.

Anmeld

6. juli 2012

dorthemus

Frk.S skriver:

VViTak for svar alle sammen.

Umiddelbart tror jeg at jeg hælder til IKEA. Men der er da også andre rigtig fine - med lyd og lys. Hmm, tænke tænke.

Vi har også IKEAs og Runa elsker det. Hun fik det dog i 2 års gave hvor hun rigtig ku få glæde af det.....og der er lys i kogepladerne...genialt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.