Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noneother skriver: Det problem har vi dog ikke herhjemme... Selvom han faktisk er oppe at stå på det engang imellem.
Det problem har vi dog ikke herhjemme... Selvom han faktisk er oppe at stå på det engang imellem.
Haha ja hverken ovnlåge eller køleskabslågen må være på køkkenet for hende... Ved ikke lige hvorfor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi har det her køkken daniel elsker det
http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=09-100800
Vi har købt (på tilbud i Føtex) dette køkken til Laura. Det står i kælderen, og er klar til en fødselsdag
vi har et mini tefal legekøkken. det er desværre lidt for let, lydende er meget høje, og ovnlågen falder konstant af. så jeg drømmer om et lækkert træ køkken fra ikea
An&Jo skriver: vi har haft et i plastik fra tefal, og det var der værste lort, det gik meget hurtigt i stykker.. Nu har vi det fra IKEA, og det fungerer bare, drengene kan være ret hårde ved det, men det holder til det hele.. Så jeg anbefaler det fra IKEA ihvertfald..
vi har haft et i plastik fra tefal, og det var der værste lort, det gik meget hurtigt i stykker.. Nu har vi det fra IKEA, og det fungerer bare, drengene kan være ret hårde ved det, men det holder til det hele.. Så jeg anbefaler det fra IKEA ihvertfald..
Tak for svar.
Dejligt at vide både hvad der fungerer og hvad der ikke gør.
Maja_4000 skriver: Vi har også IKEAs og Caroline eeeelsker det .. Så det vil jeg helt sikkert anbefale
Vi har også IKEAs og Caroline eeeelsker det .. Så det vil jeg helt sikkert anbefale
Skønt - hælder mere og mere til et IKEA-køkken.
Loa skriver: Vi har også IKEAs Loooove it!!
Vi har også IKEAs Loooove it!!
lhn89 skriver: Vi har også overvejet det fra Ikea, men jeg tror at vi selv vil prøve at lave et. Jeg har fundet flere legekøkkener som er lavet ud af gamle skabe/kommoder. Synes at de er rigtigt fine og meget personlige
Vi har også overvejet det fra Ikea, men jeg tror at vi selv vil prøve at lave et. Jeg har fundet flere legekøkkener som er lavet ud af gamle skabe/kommoder. Synes at de er rigtigt fine og meget personlige
Ej, det er bare så fint.
Men det er jeg vist ikke helt kreativ nok til.
Tak for svar alle sammen.
Umiddelbart tror jeg at jeg hælder til IKEA. Men der er da også andre rigtig fine - med lyd og lys. Hmm, tænke tænke.
Frk.S skriver: VViTak for svar alle sammen. Umiddelbart tror jeg at jeg hælder til IKEA. Men der er da også andre rigtig fine - med lyd og lys. Hmm, tænke tænke.
VViTak for svar alle sammen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128