Hej piger

Liam er 7 uger og endelig køre amningen igen, vi har bøvlet en del på det sidste.
men min brystervorter bliver ved med at være ømme og gøre lidt ondt, så tænkte bare hvor længe det blev ved? Det er ikke så jeg er ved at dø men nok til jeg lige skal bide tænderne sammen når han tager fat

lidt historie som måske kan hjælpe om det er derfor det stadig gør ondt:
fik fra dag et små sår og på 4. dagen begyndte vi at bruge suttebrikker og efter et par uger var det ok at amme men MED suttebrikkerne.. så bøvlede vi en tid med for lidt mælk og så fik jeg svamp i brysterne da Liam fik trøske og så kørte den en tid igen.. men så sku vi en weekend til sjælland hvor jeg glemte suttebrikkerne og ammede uden fra fredag aften-lørdag middag hvor vi fik købt nye.. MEN der nåede så at komme en kæmpe revne i venstre vorte der blødte ovs og måtte nogle dage nøjes med at kun ligge ham til højre og så malke ud fra venstre indtil såret var helet..
men nu sku der intet være der kunne gøre så det gør ondt men det gør det altså

har fået tjekket at han er lagt rigtigt til ovs og der er intet. dog siger både sp og læge at han sutter MEGET hårdt

nå ville enlig bare høre hvor længe i havde ondt og om der var nogle gode råd..
bruger forresten kogtvandsklude til at ligge på brysterne indimellem da det hjælper godt meeeen ømheden er der stadig.. bruger os en creme til ømme vorter men ja ikke noget der hjælpr!
Anmeld