Ja, vi står i den situation, at vi skal flytte, og det er egentlig fint nok... Min datter går lige nu i dagpleje, men vi har ønsket vuggestue til hende i den by vi skal flytte til, og det har vi hele tiden ønsket....
Vi har så fået tilbudt en dagplejeplads til hende, som vi har takket nej til.. Vi står nu henholdsvis nummer 1, 2 og 3 på opskrivningslisten til vores 3 ønsker - så mit spørgsmål går på, hvad er sandsynligheden for, at vi får én af de pladser i den kommende tid? Jeg ved godt at man som sådan ikke kan svare på det, men måske der er nogen der har været i samme situation, som kan svare på, hvad resultatet blev?? Eller hvad der kom ud af det..
Jeg er nemlig i tvivl, om vi skal tage chancen og have hende hjemme, indtil vi får en plads i en vuggestue. Min kæreste går nemlig arbejdsløs nu, og leder efter job eller elevplads, men har intet fundet endnu.. men vi ved jo ikke om det sker, og der så ikke er nogen hjemme lige pludselig, til at passe vores datter.....!!! ? Så er virkelig i tvivl...
Vi VIL så gerne have hende i vuggestue.... og hvis vi takker ja til en plads i dagpleje, så ville jeg have det dårligt med at flytte hende igen når vi fik en vuggestueplads, for så bliver hun flyttet 3 gange i alt.... er bange for at det kommer til at påvirke hende negativt, når hun skal forholde sig til så mange nye mennesker så hurtigt efter hinanden... hun er 1 år....
Anmeld