Dilemma.. Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja, vi står i den situation, at vi skal flytte, og det er egentlig fint nok... Min datter går lige nu i dagpleje, men vi har ønsket vuggestue til hende i den by vi skal flytte til, og det har vi hele tiden ønsket....

Vi har så fået tilbudt en dagplejeplads til hende, som vi har takket nej til.. Vi står nu henholdsvis nummer 1, 2 og 3 på opskrivningslisten til vores 3 ønsker - så mit spørgsmål går på, hvad er sandsynligheden for, at vi får én af de pladser i den kommende tid? Jeg ved godt at man som sådan ikke kan svare på det, men måske der er nogen der har været i samme situation, som kan svare på, hvad resultatet blev?? Eller hvad der kom ud af det..

Jeg er nemlig i tvivl, om vi skal tage chancen og have hende hjemme, indtil vi får en plads i en vuggestue. Min kæreste går nemlig arbejdsløs nu, og leder efter job eller elevplads, men har intet fundet endnu.. men vi ved jo ikke om det sker, og der så ikke er nogen hjemme lige pludselig, til at passe vores datter.....!!! ? Så er virkelig i tvivl...

Vi VIL så gerne have hende i vuggestue.... og hvis vi takker ja til en plads i dagpleje, så ville jeg have det dårligt med at flytte hende igen når vi fik en vuggestueplads, for så bliver hun flyttet 3 gange i alt.... er bange for at det kommer til at påvirke hende negativt, når hun skal forholde sig til så mange nye mennesker så hurtigt efter hinanden... hun er 1 år....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Anyone..?

Anmeld

5. juli 2012

minbaby

Hvis i står nummer 1 det ene staed så mon ikke der er gode chancer for en plads den 01.08.12 hvor skolebørnene starter skole som så giver plads til de 3 årige i børnehaven og dermed plads til jeres guld i vuggestuen.

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Hvis i står nummer 1 det ene staed så mon ikke der er gode chancer for en plads den 01.08.12 hvor skolebørnene starter skole som så giver plads til de 3 årige i børnehaven og dermed plads til jeres guld i vuggestuen.

Der er allerede en plads d. 1. sept., men den er taget, så den næste plads står vi nr. 1 til, og det er først i okt.

Anmeld

5. juli 2012

roenlund

Jeg ved ikke hvor stor chancen er for alle dem der skal i skole nu her er jo allerede flyttet så det komme vel bare and på hvor mange i VS der når at blive gamle nok til BH...

Jeg ville ikke turde tage chancen medmindre i har en backup plan hvis kæresten for arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.