Silke91 skriver:
Hej 
Sagen er den at min kæreste og jeg sådan lidt tjuhej flyttede i lejlighed sammen sidste sommer
Vi er dog hurtig blevet træt af mangel på plads og udeareal og har siden da ledt efter den perfekte bolig hvor vi kunne være i mange år
Og nu er den her endelig. Den har perfekt beliggenhed og det hele. Men den har stue og 3 værelser hvilket vil sige en 4 værelses (vi er kun os 2). Det Skulle minimum være 3 værelses da vi planlægger første barn om et år eller 2. Lejligheden koster 5900 + forbrug. Min kæreste er håndværker og har ca 13000 udbetalt om måneden og jeg skal på su nu her. Jeg er lidt i tvivl om det kan løbe rundt da vi også har bil. Så mit spørgsmål er om der er andre med lign indtægt og hvad i giver for husleje og hvordan det løber rundt for jer? både med og uden børn?
Vi har ventet på denne lejlighed så længe og kan simpelthen ikke finde noget billigere i vores område så håber i vil hjælpe med jeres svar 
MVH Silke
Jeg er på barsel og får ca. 7300 kr udbetalt, min kæreste har en svingende løn alt efter om han har overarbejde eller ej. Men 14000 kr ud når han ikke har overarbejde. Vi har bil, men det er kæresten der betaler den.
Vi lejer et hus på 110 kvm med kæmpe have til og vi giver 5000 kr i husleje plus forbrug. Og det er meget billigt her hvor vi bor. Vi kom fra et andet hus vi lejede som var 72 kvm og der gav vi det samme. Inden da boede vi i en lejlighed på 79 kvm som vi gav 5300 kr for og da vi flyttede derfra røg huslejen op på 5800 kr.
Vi har en lille datter, og det kan godt løbe rundt selv om der ikke er det vilde med penge. Men vi mangler ikke noget
Anmeld