Hvalpen som fandt et sted af bo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
876 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

lhn89

Hej

Jeg søger VIRKELIG denne pixi bog  Men den er nærmest umulig at finde, derfor håber jeg på at der evt. skulle være en af jer, som har én I kan undvære  (eller evt. ved hvor jeg kan finde den) Så vil jeg i hvert fald gerne købe den 

Venlig hilsen Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
lhn89 skriver:

Hej

Jeg søger VIRKELIG denne pixi bog  Men den er nærmest umulig at finde, derfor håber jeg på at der evt. skulle være en af jer, som har én I kan undvære  (eller evt. ved hvor jeg kan finde den) Så vil jeg i hvert fald gerne købe den 

Venlig hilsen Louise

Hej..

Prøv og spørge hende her på trendsales:

http://www.trendsales.dk/listings/carlsen-pixi-boe ger/27179707?pn=9&rt=ssr&search=bøger &status=1

Anmeld

5. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Det ligner en jeg har hos mine forældre eller min farmor..

Den ser meget bekendt ud... vil gerne se efter den

Anmeld

5. juli 2012

lhn89

Mange tak!

Det kunne godt se ud som om at hun skulle have en  

Anmeld

5. juli 2012

lhn89

Problembarnet skriver:

Det ligner en jeg har hos mine forældre eller min farmor..

Den ser meget bekendt ud... vil gerne se efter den

Det må du meget gerne  

Det var min yndling bog (som lille ) så jeg har selv en udgave, men den er bare UTROLIG slidt! Siderne sidder ikke længere fast og desværre har jeg tegnet i den 

Det kunne bare være så hyggeligt at læse den for min egen datter 

Anmeld

5. juli 2012

Ditte-3

ej det vækker lige minder det var en af mine forverit bøger som barn sss tror bare ik vi har dem mere desvære

Anmeld

5. juli 2012

lhn89

Ditte-3 skriver:

ej det vækker lige minder det var en af mine forverit bøger som barn sss tror bare ik vi har dem mere desvære

Nej, jeg har desværre også en del bøger, som "mistede værdien" da jeg var teenager. Så der er desværre mange jeg ikke længere har, hvilket kunne være rigtigt sjovt nu hvor man selv har børn 

Anmeld

5. juli 2012

Ditte-3

lhn89 skriver:

Nej, jeg har desværre også en del bøger, som "mistede værdien" da jeg var teenager. Så der er desværre mange jeg ikke længere har, hvilket kunne være rigtigt sjovt nu hvor man selv har børn 

ja jeg fandt dog både babier og lego fra da jeg var barn som også er sjov for børnene i dag men da de der små bøger havde man bare mange af og tror godt nok de er gået til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.