hoster samt snottet - nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej. Min dreng er meget snottet og er også begyndt at hoste en del. Ville i tage til lægen? Og hvornår må de komme i vuggestuen. Vil helst ikke sende ham afsted for tidligt. Måske når han kun er snottet men ikke hoster mere?

Og er der nogle som har nogen gode råd til hvordan man bedst afhjælper det. Han er kun 9 måneder. (så ingen hostesaft) Og så er han ikke fan af kamille te.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Tilføjer lige et spørgsmål:

Hvad ville i give af mad?

Han vil lige pludselig ikke have rugbrød og lign. Tænker at han har ondt i halsen, men synes heller ikk jeg har held med grød. Yoghurt vil han gerne, hans putteflaske og agurk, tomat og lign.

Men ikke grøntsagsmos, rugbrød, bondebrød, havregrød.

Anmeld

5. juli 2012

øv....ingen gode råd?

Anmeld

5. juli 2012

Mettefpigen

mor:) skriver:

Tilføjer lige et spørgsmål:

Hvad ville i give af mad?

Han vil lige pludselig ikke have rugbrød og lign. Tænker at han har ondt i halsen, men synes heller ikk jeg har held med grød. Yoghurt vil han gerne, hans putteflaske og agurk, tomat og lign.

Men ikke grøntsagsmos, rugbrød, bondebrød, havregrød.

Synes du skak tage til lægen.... Her var det det samme plus han var meget pylret og sov af helvede til.. Og han har halsbetændelse :-(

Anmeld

5. juli 2012

Mettefpigen skriver:

Synes du skak tage til lægen.... Her var det det samme plus han var meget pylret og sov af helvede til.. Og han har halsbetændelse :-(

ih okay, håber jeg selvfølgelig ikke han har. Men må heller undersøges. Han er dog glad som han plejer være, men han skal jo helst til at spise noget igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.