vurdering af computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

frkanonym

Dustmuz skriver:

okay.

lyder som en okay skole computer..
Så høre lige kæresten af om jeg må spendere den plovmand på denne (er jo trodsalt hendes penge jeg skal bruge, da hun bruger mine )

den er også okay som skolecomputer men ville KLART anbefale en af de små bærbarer til skolecomputer!! sådan en bruger jeg selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

frkanonym

Kongmulle skriver:

Har fået min mand til at kigge på den, han er hamrende dygtig til alt det computer halløj

Han siger Dba-1000kr

Qxl-1500

Alt efter stand, især skærmen er vigtig.

så vil jeg sætte den til 1000,- tror jeg ..

jamen øh.. skærmen fejler ingenting. ingen ridser i skærmen. men computeren er brugt. brugte den næsten dagligt, da den blev brugt som skole computer og til at høre musik på ..

Anmeld

5. juli 2012

Kongmulle

frkanonym skriver:

så vil jeg sætte den til 1000,- tror jeg ..

jamen øh.. skærmen fejler ingenting. ingen ridser i skærmen. men computeren er brugt. brugte den næsten dagligt, da den blev brugt som skole computer og til at høre musik på ..

Så kan du i hvertfald sagtens sætte den til 1000 siger han

Held og lykke med salget

Anmeld

5. juli 2012

frkanonym

Kongmulle skriver:

Så kan du i hvertfald sagtens sætte den til 1000 siger han

Held og lykke med salget

det lyder bare godt

Anmeld

5. juli 2012

Dustmuz

frkanonym skriver:

den er også okay som skolecomputer men ville KLART anbefale en af de små bærbarer til skolecomputer!! sådan en bruger jeg selv.

jeg har en af de små allerede..
men skærmen er for lille når du skal sidde og lave økonomi regnskab i excel eller axapta/C5

derfor er jeg lidt på udkig efter det

Anmeld

5. juli 2012

frkanonym

Dustmuz skriver:

jeg har en af de små allerede..
men skærmen er for lille når du skal sidde og lave økonomi regnskab i excel eller axapta/C5

derfor er jeg lidt på udkig efter det

ja, det kan skærmen godt være for lille til. det jeg enig i

Anmeld

5. juli 2012

Dustmuz

frkanonym skriver:

ja, det kan skærmen godt være for lille til. det jeg enig i

15,4" er okay til det, men jo større skærmen er jo bedre..
men gider ikke slæbe rundt på en bærbar som vejer mere end min skoletaske, og som jeg ikke skal bruge til andet..
havde ellers haft kig på en 21" bærbar, men gal den er KÆMPE og vejer som et ondt år..

Anmeld

5. juli 2012

frkanonym

Dustmuz skriver:

15,4" er okay til det, men jo større skærmen er jo bedre..
men gider ikke slæbe rundt på en bærbar som vejer mere end min skoletaske, og som jeg ikke skal bruge til andet..
havde ellers haft kig på en 21" bærbar, men gal den er KÆMPE og vejer som et ondt år..

har også en bærbar på 17,2" tror jeg. i hvert fald 17 komma et eller andet .. den er rigtig god til det!

kunne godt forestille mig, en 21" var voldsom og vejede godt - det lige til at få ondt i ryggen af..

Anmeld

5. juli 2012

Dustmuz

ja en 17" ville være endnu bedre..
men gider heller ikke sparke for mange penge efter en bærbar som kun skal bruges den tid jeg går i skole..
bagefter vil den bare blive kasseret, medmindre der er en eller anden som griber den i mellemtiden

Anmeld

5. juli 2012

frkanonym

Dustmuz skriver:

ja en 17" ville være endnu bedre..
men gider heller ikke sparke for mange penge efter en bærbar som kun skal bruges den tid jeg går i skole..
bagefter vil den bare blive kasseret, medmindre der er en eller anden som griber den i mellemtiden

så lige, den er 17,3"
kan godt forstå, du ikke vil smide for mange penge efter en, hvis den alligevel bliver smidt ud, når du er færdig med at studere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.