Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Jo gerne begge par Jeg kigger lige i gruppen og vender tilbage!
Jo gerne begge par Jeg kigger lige i gruppen og vender tilbage!
Jeg tager bare de to par sutsko - du har ellers virkelig meget fint, men har netop købt både regntøj og flyverdragt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
blankholm skriver: er de små eller okai store`? min søn bruger 19/20 i sko mener jeg
er de små eller okai store`?
min søn bruger 19/20 i sko mener jeg
Indvendige mål er ca. 13-14 cm.
Det her er ca. mål på sko størrelser taget fra nettet:
Fodlængde i cm: 12,5-13,5 = 21-22
Fodlængde i cm: 13,5-14 = 23-24
AnneBJ skriver: Jeg tager bare de to par sutsko - du har ellers virkelig meget fint, men har netop købt både regntøj og flyverdragt..
Super, er det okey hvis jeg først undersøger fragt imorgen? Jeg skal nemlig til og i seng om lidt
Noneother skriver: De sorte sko og de beige ternede lige nedenunder. Str og pris?
De sorte sko og de beige ternede lige nedenunder. Str og pris?
De ternede er babysko 0-6 måneder = 20 kr.
De sorte sko er str. 24 og sprit nye, aldrig brugt, dem vil jeg gerne have 130 kr. for.
KittyGirl skriver: Super, er det okey hvis jeg først undersøger fragt imorgen? Jeg skal nemlig til og i seng om lidt
Ja selvfølgelig
KittyGirl skriver: Indvendige mål er ca. 13-14 cm. Det her er ca. mål på sko størrelser taget fra nettet: Fodlængde i cm: 12,5-13,5 = 21-22 Fodlængde i cm: 13,5-14 = 23-24
okai super men fandt du ud af hvad porto er? kan nemlig se jeg kan få dem fra helt nye til 90 kr så tænkte 50 kr inkl?
blankholm skriver: okai super men fandt du ud af hvad porto er? kan nemlig se jeg kan få dem fra helt nye til 90 kr så tænkte 50 kr inkl?
KittyGirl skriver: Noget er helt nyt, andet er brugt... Nogen af billederne står der størrelser på, og andre ikke..Spørg løs og byd endelig!!!!
Noget er helt nyt, andet er brugt... Nogen af billederne står der størrelser på, og andre ikke..Spørg løs og byd endelig!!!!
sabrinaxb skriver: Hej ka se du har en masse tøj inde på din gruppe jeg er intresseret i
Hej ka se du har en masse tøj inde på din gruppe jeg er intresseret i
KittyGirl skriver: Har ikke fundet ud af porto da jeg lige skulle være sikker på om du ville købe dem ..Vi kan godt sige 50 kr med porto.Sender en besked imorgen med oplysninger, er lige fra telefonen lige nu :-)
Har ikke fundet ud af porto da jeg lige skulle være sikker på om du ville købe dem ..Vi kan godt sige 50 kr med porto.Sender en besked imorgen med oplysninger, er lige fra telefonen lige nu :-)
det er bare super
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128