sex da i blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår dyrkede i sex da i blev gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.405 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne piger

jeg ville høre hvordan i ''gjorde'' da i prøvede på og blive gravide . 

fordi jeg har læst nogle steder siger de man bare skal sexe vær dage i æl perioden, mens ande siger 48 timer før mandens sæd er klar igen 

afstemning :

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

anynom

Anonym skriver:

Hej skønne piger

fordi jeg har læst nogle steder siger de man bare skal sexe vær dage i æl perioden, mens ande siger 48 timer før mandens sæd er klar igen 

afstemning :

Mangler en svar mulighed - vi var nemlig så heldige, at jeg blev gravid på kun et "forsøg". En ægløsningsberegner sagde jeg havde æl den 19., vi dyrkede sex den 19. og 37 uger senere kom Isabel til verden

Anmeld

4. juli 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej skønne piger

afstemning :

vi gik ikke op i hvornår jeg havde æl.. vi havde sex når der var tid og lyst og faktis ikke mere en 2 gange hele januar måned hvor jeg så er blevet gravid..

nok ret meget held måske..

men blev da gravid 3 måneder efter p-pille stoppet..

jeg har den teori at det kommer når det kommer..  men forstår godt hvis i vil have det skal gå lidt hurtiger  held og lykke

Anmeld

4. juli 2012

Nattøs

Vi glemte nærmest at vi forsøgte og sådan synes jeg er den bedste måde. Efter 5 måneder var der gevinst:-) er 37+6 

Anmeld

4. juli 2012

LouiseRH

Vi prøvede at lade være med at "hygge", da jeg ikke var på p-piller... Men ups
1 gang skulle der til og har nu den dejligste lille datter <3

Anmeld

4. juli 2012

Mother-love

Jeg har stemt blank. For vi havde sex en dag den mdr. Og der blev jeg gravid. Men planen var at vi skulle hver anden dag i æl perioden. Men jeg var lige startet på arbejde igen om mandagenen hvor vi havde sex om onsdagen. Orkerede bare ikke fordi det var hårdt at starte op igen (er maler) efter 3 mdr på akassen.

Anmeld

4. juli 2012

Clisolka

Vi gik ikke op i ægløsningen - det kom når det kom  3 mrd. efter p-pillestop var der bingo 

Anmeld

4. juli 2012

simone-baby93

Vores lille pige er et jule mirakel hun blev undfanget natten mellem den 23 og 24 dec. Og ellers de andre gange vi har prøvet skete der ik en skid så er overbevist om at julens ånd har velsignet os  

Anmeld

4. juli 2012

LilleChelle

Vi gjorde det når vi havde lyst. 

- Jeg er overbevist om at man godt kan tænke for meget over ønsket om baby, at det bliver en pligt at dyrke sex. Og det skal det ikke være. Graviditeten skulle nok komme på et tidspunkt. 

Anmeld

4. juli 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej skønne piger

afstemning :

Konstant, familien Ninus skammede sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.