3+2 lad mig få vished..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

AML

Hello girls 

Er i dag 3+2 (efter en terminsberegning) har en cyklus på 33 dage, har forventer mens d. 11 juli. 

Jeg har de sidste par dage haft ekstrem hovedpine, er konstant svinmel hver gang jeg rejser mig op, det sortner for mine øjne, har ømme bryster ude i siderne, er pisse træt hele tiden, sover tit på sofaen, har igår fået underlige røde streger på lægmusklen (blodsprænginger måske?) først så tænkte jeg at det var nogle symptomer eg bildte mig ind, men efter hånden som der kommer nogle symptomer som jeg faktisk ikke vidste var symptomer på graviditet er jeg kommet i tvivl.. Er ikke ret langt henne, hvis jeg altså er gravid - har taget en test idag- dog ret tidlige  Ved jeg godt .. 

Men den var så negativ.. Mit spørgsmål er så om der er andre der har haft det sådan så tidligt i en graviditet?  Og om det endte med en positiv test ? 

På forhånd Taaak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

malliebooh

AML skriver:

Hello girls 

Er i dag 3+2 (efter en terminsberegning) har en cyklus på 33 dage, har forventer mens d. 11 juli. 

Jeg har de sidste par dage haft ekstrem hovedpine, er konstant svinmel hver gang jeg rejser mig op, det sortner for mine øjne, har ømme bryster ude i siderne, er pisse træt hele tiden, sover tit på sofaen, har igår fået underlige røde streger på lægmusklen (blodsprænginger måske?) først så tænkte jeg at det var nogle symptomer eg bildte mig ind, men efter hånden som der kommer nogle symptomer som jeg faktisk ikke vidste var symptomer på graviditet er jeg kommet i tvivl.. Er ikke ret langt henne, hvis jeg altså er gravid - har taget en test idag- dog ret tidlige  Ved jeg godt .. 

Men den var så negativ.. Mit spørgsmål er så om der er andre der har haft det sådan så tidligt i en graviditet?  Og om det endte med en positiv test ? 

På forhånd Taaak 

Du må nok bide i det sure æble og vente til forventet mens dag  Det på din lægmuskel, kan der ikke måske være tale om strækmærker?? I så fald, er det jo ikke et symptom  

Men jeg  for at du står med en positiv test inden længe 

Anmeld

8. juli 2012

Tona

AML skriver:

Hello girls 

På forhånd Taaak 

Det er i alt fald helt normalt ikke at kunne teste positiv så tidligt.

Håber, at den er der

Anmeld

8. juli 2012

AML

Tak skal i ha Jeg må væbne mig med tålmodighed.. der er ikke andet for  Men for saaatan dagene er laaange! 

- Det på min lægmuskel er ikke strækmærker Det ligner sådan nogle snørlede røde tråde som ligger lige inde under huden. Underligt, underligt  

Anmeld

10. juli 2012

Risen

Hvordan står det til? 

Anmeld

11. juli 2012

AML

Der var desværre ikke bid  

Fik mens 1 dag før forventet!! Sådan noget møg.. min krop spiller mig i den grad et puds.. Nu må vi bare op på hesten igen - Det er der ikke andet for.

Tror jeg fokusere alt for meget på det babyprojekt. Så jeg har lavet mig en liste med ting jeg gerne vil ha ordnet, så håber det kan aflede min opmærksomhed lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.