samantha1986 skriver:
Min sagde at virker hun mere sulten så skal vi bare give hende. Men kunne da godt have brugt det råd med at spiser hun det hele så har man ikke lavet nok. Men det har jeg så fået nu. Er bare så bange for at give hende for meget. Men hun stopper jo selv.
I starten skrev vi ned hvad hun fik og hvor mange gange så sp kunne se det. Og der står jo på pakken hvor meget de må få. Men børn er jo forskellige. Så vi skriver ikke noget ned mere. Vi har bare kørt med 165 ml men det skal jo så nok øges nu.
Jeg kender det godt
Vi gik rigtigt meget op i mængder med vores første, for de papirer vi havde fået fra hospitalet, sagde jo at hun skulle have x ml så og så mange gange i døgnet, så det gav vi hende. Da hun var 3 uger begyndte hun at blive mere og mere ked og urolig og vi forstod det ikke. Da hun var 2 måneder var hun bundulykkelig og alle sagde det var kolik. I frustration talte jeg med en sygeplejerske i vores lægehus - hun var tidligere SP - og hun spurgte ind til maden og mængder, og jeg fortalte at hun jo fik præcist hvad hun skulle have, dt påstod papiret jo. Hun foreslog at jeg lavede en helt fuld flaske og lod hende spise ndtil hun ikke kunne mere. Hun spiste 230 ml og sov 6 timer efterfølgende. Hun tog 900g på i løvet af den første uge, og der gik det virkeligt op for mig at jeg havde sultet mit barn! Det var jo ikke med vilje, og i bedste mening, men nøj hvor følte jeg mig som en luset mor lige der...
Anmeld