Hjælp! ÆL eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej derude, jeg håber i har haft en gd dag

Jeg er virkelig i tvivl mht. hvornår jeg har ÆL.  Jeg stoppede med at tage minipiller i januar (i år) da min kæreste og jeg så inderligt ønsker at få et barn sammen. Min mens. har været lidt usikker men er blevet mere normal efterhånden. Jeg havde mens. sidste gang d. 9. til og med d. 13 juni. Jeg har taget en del ÆL tests siden da men for mig at se har flere af dem været positive med dages mellemrum. Billede 1 er ca. taget d. 19. juni. Billede 2 er taget ca. d. 20. Billede 3 er taget ca. d. 21. Billede 4 er taget d. 24. og billede 5 er taget i morges og billede 6 er taget her til eftermiddag.

Er der nogle af jer der har prøvet noget lignende? Mine babser og babsedutter har været rigtig ømme siden i torsdags. Så ømme at det gør ondt når jeg er i bad og vandstrålen rammer dem De har derfor også været forbudt område for kæresten lige siden  Men det skal siges at vi har sexet en del når testene har vist sådan som de har gjort.

Min mens. skal komme her omkring d. 6. så der er lige et par dage at løbe på endnu.

Men håber virkelig at der er nogle af jer der kan fortælle mig om i har prøvet det samme?

På forhånd tak skønne piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Swerg

Kangt de fleste af dine tests er positive. Måske er det et æg der har sat sig fast? Altså en graviditet har du graviditets testet?

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for dit hurtige svar

nej det har jeg ikke, ikke i denne "periode" ihvertfald men jeg tænker at tage en hvis jeg går over tid. Grunden til jeg ikke har taget en endnu er, at jeg som tidligere nævnt regner med at få min mens. på fredag. Jeg er bare bange for at hvis jeg tager en G-test nu og den viser sig at være negativ at jeg bliver ked af det

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

4. juli 2012

Rockertand

Anonym skriver:

JereOp

Jeg synes, at du skal tage en graviditets test nu - jeg gætter på, at du er gravid.
Krydser for dig.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Årh tak det håber jeg virkelig også 

Jeg må se om jeg kan finde nogle tests imorgen så jeg kan teste inden længe 

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Købte graviditets teste i dag og de er positive  

Vi er simpelthen sååååeh glade! 

Anmeld

5. juli 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Købte graviditets teste i dag og de er positive  

Vi er simpelthen sååååeh glade! 

TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.