Senge: Deryan rejseseng Junior søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
829 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

signe.

Hej piger

Hasse har aldrig sovet udenfor i barnevogn eller nogt - har altid været indebarn. Men efter han er kommet i  dp har han ca. 3 gange sovet i en Deryan rejseseng som egentlig er et slags telt! Han sover snildt 2 timer i den udenfor, hvor vi er vant til at han kun sover ca. 1 time, så mener at sådan en bliver vi nødt til at eje. Vi går jo snart på 3 ugers sommerferie, så ville det være rart at han kunne sove i sådan en alligevel

Poster lige et billede af en så I ved hvad jeg snakker om. Det skal være juniorstørrelsen, god stand, farven er ligegyldig! Nye koster 800 kr og det synes jeg er mange penge, så ville lige prøve lykken her først

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Laulund87

Har du prøvet Trendsales?

Anmeld

4. juli 2012

signe.

Laulund87 skriver:

Nåe nej, det har jeg da egentlig ikke Tak for tippet

Anmeld

4. juli 2012

signe.

Laulund87 skriver:

Æv, har lige tjekket og der var ingen

Anmeld

4. juli 2012

Laulund87

signe. skriver:

Æv, har lige tjekket og der var ingen

Øv Håber du finder den

Anmeld

4. juli 2012

signe.

Laulund87 skriver:

Øv Håber du finder den

Har fundet en, men det er babyudgaven, så er lige ved at undersøge om Hasse muligvis kan bruge den alligevel.. Han er jo ikke så stor

Anmeld

4. juli 2012

Laulund87

signe. skriver:

Har fundet en, men det er babyudgaven, så er lige ved at undersøge om Hasse muligvis kan bruge den alligevel.. Han er jo ikke så stor

Ja så kunne det da være smart hvis han bare kan bruge den

Anmeld

4. juli 2012

Sara.

signe. skriver:

Hej piger

Hasse har aldrig sovet udenfor i barnevogn eller nogt - har altid været indebarn. Men efter han er kommet i  dp har han ca. 3 gange sovet i en Deryan rejseseng som egentlig er et slags telt! Han sover snildt 2 timer i den udenfor, hvor vi er vant til at han kun sover ca. 1 time, så mener at sådan en bliver vi nødt til at eje. Vi går jo snart på 3 ugers sommerferie, så ville det være rart at han kunne sove i sådan en alligevel

Poster lige et billede af en så I ved hvad jeg snakker om. Det skal være juniorstørrelsen, god stand, farven er ligegyldig! Nye koster 800 kr og det synes jeg er mange penge, så ville lige prøve lykken her først

http://www.dba.dk/babyudstyr-rejseseng-dery/id-841 94395/

Fandt det på dba... ved ikke om det er baby eller junior

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.