Tøsen* skriver:
Hej Piger
Så fik vi "dommen" og vi skal starte direkte i reagensglasbehandling - jeg må ærligt indrømme at jeg kunne give mig til at stortude lige nu

Jeg sidder på mit arbejde og kæresten ringede og fortalte det.
Så piger, lad mig vide ALT hvad I kender til den behandling og hvad jeres erfaringer er. Hvor mange forsøg var I igennem før det lykkedes??
Knus fra en som ikke aner hvilket ben hun skal stå på og slet ikke kan koncentrere sig om sit arbejde lige nu 
Hejsa.
Det er en hård omgang - men når man står med resultatet i form af to streger og senere spark i maven - så er det det hele værd.
Hvis det er alm lang IVF så foregår det sådan at du bliver nedreguleret med en næsespray i en 14 dags tid ca, når du så får mens så starter du op på hormoner som du skal tage i form af en sprøjte i maveskindet 1 gang om dagen. Det ør du i 13 dage ca - i alt - du vil blive fulgt med scanninger så de kan regulere din medicin og når der er store nok æg (og nok af dem) så skal de tages ud, hvilket bliver gjort under lokal bedøvelse og morfin lindring.
Herefter bliver æggene befrugtet og 2-3 dage efer bliver de sat tilbage i dig.
14 dage efter ved du om du er blevet gravid
(det var den korte version)
Jeg blev også gravid ved 1. rigtige forsøg. vores allerførste var der ingen befrugtede æg til oplægning, så det blev ik til noget. Men i 2. forsøg fik jeg lagt to æg op og venter nu tvillinger til november

held og lykke 
Anmeld