Når baby er færdig med at bruge lift :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

miabella

Hej piger. Jeg har et lille spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med 

Det er ved at være tid til at min lille pige skal ud af liften, da hun er ved at være for stor til den. 

Men hvis f.eks. jeg har været ude at handle og kommer hjem, så vågner hun jo når jeg skal bære hende op uden liften? (bor i lejlighed så at lade hende sove videre i barnevognen er ikke en mulighed) 

Håber at i forstår og kan hjælpe med mit spørgsmål. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

morethanperfect

miabella skriver:

Det er ved at være tid til at min lille pige skal ud af liften, da hun er ved at være for stor til den. 

Men hvis f.eks. jeg har været ude at handle og kommer hjem, så vågner hun jo når jeg skal bære hende op uden liften? (bor i lejlighed så at lade hende sove videre i barnevognen er ikke en mulighed) 

Hvad med en sleebee ??
Eller en voksi ?  

Anmeld

3. juli 2012

Tona

miabella skriver:

Jeg forstår godt din irritation, men har ikke rigtig nogen løsning. Hvis du har et barn, der vågner når du tager det op af liften og ikke bare kan lempes over i en seng og sove videre så tror jeg ikke at der er så meget at gøre ved det. Min egen datter var lige sådan.

Gradvist efterhånden som søvnen får et fast mønster valgte jeg derfor som udgangspunkt at lade hende sove i alt fald middagslur uden at tage nogen steder hen så hun fik den søvn uforstyrret.

Anmeld

3. juli 2012

Mettefpigen

Hmm... Der er ikk mulighed for at hun kan sove nede foran med de der walkieer?.... Lukas vænnede sig til ikk at vågne når man tog ham op..

Anmeld

3. juli 2012

miabella

morethanperfect skriver:

Hvad med en sleebee ??
Eller en voksi ?  

Men kan de godt sove i en slee bee indenfor? Jeg synes nemlig den ser ud til at være ret varm. Har faktisk fået en i dag, men må indrømme at jeg ikke rigtig ved noget om den. 

Anmeld

3. juli 2012

morethanperfect

miabella skriver:

Men kan de godt sove i en slee bee indenfor? Jeg synes nemlig den ser ud til at være ret varm. Har faktisk fået en i dag, men må indrømme at jeg ikke rigtig ved noget om den. 

Ja da .. 

Bare læg den i hendes seng , og så åbne stille og roligt for den ..
De skal heller ik ha så meget tøj på i den , den er jo netop varm .. Med mindre du har sommerdynen med til den også  

Anmeld

3. juli 2012

miabella

morethanperfect skriver:

Ja da .. 

Bare læg den i hendes seng , og så åbne stille og roligt for den ..
De skal heller ik ha så meget tøj på i den , den er jo netop varm .. Med mindre du har sommerdynen med til den også  

Ej men det ville jo værd perfekt. Hvis der er sommerdyne i, skal den så ikke åbnes? Kan godt være jeg spørger lidt dumt men ved som sagt intet om den. Jeg har en ret varm pige, så hvor meget tøj tror du hun skal have på i den?

Anmeld

4. juli 2012

MomseJulia

miabella skriver:

Ej men det ville jo værd perfekt. Hvis der er sommerdyne i, skal den så ikke åbnes? Kan godt være jeg spørger lidt dumt men ved som sagt intet om den. Jeg har en ret varm pige, så hvor meget tøj tror du hun skal have på i den?

Undskyld jeg lige blander mig!

Til den sidste af vores børn brugte vi kun voksi(først med plade i ellers kan du ikke bære den)

Hvis hun er et varmt barn ville jeg bare kun give hende en body på, måske en alm trøje over body. Prøv dig frem. Også ville jeg åbne den lidt når hun kommer ind og sove i hendes seng.

Anmeld

4. juli 2012

miabella

MomseJulia skriver:

Undskyld jeg lige blander mig!

Til den sidste af vores børn brugte vi kun voksi(først med plade i ellers kan du ikke bære den)

Hvis hun er et varmt barn ville jeg bare kun give hende en body på, måske en alm trøje over body. Prøv dig frem. Også ville jeg åbne den lidt når hun kommer ind og sove i hendes seng.

Der er plade i den jeg har

Anmeld

4. juli 2012

MomseJulia

miabella skriver:

Der er plade i den jeg har

Okay 

Så ville jeg putte hende ud imorgen bare kun med body hvis det er godt vejr. Tjekke hende igang imellem for at se hvor varmt/koldt hun har det. Bliv ikke vred på dig selv hvis hun er lidt kold første gange eller varm! Det er svært og finde ud af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.