Hej piger.
Jeg har bare lige brug for at lufte lidt af, og fortælle hvor stolt jeg er mig selv!
Det er sådan at for 4-5 år siden mødte jeg den her fyr, hos en fælles bekendt. Og lige siden der har vi haft noget on/off. I starten var han single, men mødte derefter en pige - og jeg indrømmer, jeg var sygeligt jaloux!
Han blev så kæreste med den her pige X. Og han kørte mig pyskisk ned fordi han konstant skiftede mellem hende og jeg. Der er så mange detaljer mellem det, at hvis jeg skrev det hele, blev jeg ikke færdig med at skrive i dag.
I de 4 år har stolt blindt på ham. Troet på alt han har sagt. Håbet på det bedste. Hver gang vi "sluttede" som uvenner, bad han mig glemme ham og lade være at kontakte ham - og det gjorde jeg.
Men hver evig eneste gang han fandt ud af, at jeg havde en flirt eller kæreste HOVSA så dukkede han op igen og var ih og åh så ked af det.
Og så kan i fantasere jeg til resten.
MEN IKKE MERE!
Jeg skrev til ham her til aften (han kontaktede mig i går): "Jeg ved godt, at den her besked bliver du ikke glad for. Jeg har tænkt på dig hele dagen, virkelig. Selv når jeg beskæftiger mig med noget, så er du i mine tanker.
Men.
Jeg glemmer dig nu. Jeg vil ikke elske dig mere. Jeg er ked af det, men det er slut nu. Men var det ikke også det du bad mig om, at glemme dig? Jeg fortjener bedre - bare ærgeligt det tog mig så lang tid, at indse det."
Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ stolt af mig selv!!!!! 

Anmeld