Hvordan var optakten til din fødsel?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
36 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Mor til L&S

Ja, sidder her 39+1 med 2. barn og er så spændt på hvornår lillebror har tænkt sig at komme ud... Sys ikke at der er tegn på noget

Men fortæl gerne hvordan Jeres optakt startede...

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Wimmie

Ja, sidder her 39+1 med 2. barn og er så spændt på hvornår lillebror har tænkt sig at komme ud... Sys ikke at der er tegn på noget

Men fortæl gerne hvordan Jeres optakt startede...

Kh

Ikke så megen optakt her. Fik tegnblødning kl. 18.10, veer kl. 18.20 og kl. 20.30 var jeg 9 cm åben 

Kl 22.50 havde jeg født.

Der var jeg 39+5

Anmeld

3. juli 2012

Leneur

Optakten her hos mig var at vandet gik ad 3 omgange 11 dage før og ud af den blå luft for havde hverken anstrengt mig eller lavet andet end det jeg plejede. Var førstegangsfødende....

Anmeld

3. juli 2012

Mor til L&S

Wimmie skriver:

Ikke så megen optakt her. Fik tegnblødning kl. 18.10, veer kl. 18.20 og kl. 20.30 var jeg 9 cm åben 

Kl 22.50 havde jeg født.

Der var jeg 39+5

Mærkede du slet ikke noget om dagen?

Var din slimprop gået, eller havde du ikk opdaget det?!

Anmeld

3. juli 2012

Kamulla

fik ve storm...

men den formiddag da jeg vågnede havde jeg ondt i underlivet.. troede det var fordi at jeg IGEN havde ventet for længe med at gå ud og tisse... jeg gør det, og har bare sådan en øv dag... hopper i bad, magter intet, ikke engang at tørre mit hår eller tage mascara på (gjorde det ALTID)

kl 14.15 får jeg den første ve... så gik der 15 min, så kom den anden og derefter kom de med 3-4 min interval og varede i 65sek

ankom på FG 16.30 og der var jeg halvanden cm åben.. Noah er født 17.35

Anmeld

3. juli 2012

Wimmie

Mor til Liva skriver:

Mærkede du slet ikke noget om dagen?

Var din slimprop gået, eller havde du ikk opdaget det?!

Hvis den var gået havde jeg i hvert fald intet opdaget. Havde slet ingen optakt i løbet af dagen - havde været ude at købe julegaver om dagen, og havde lige sovet en times tid da jeg kom hjem og da jeg vågnede fik jeg veer 

Så det kan godt komme ud af det blå...

Anmeld

3. juli 2012

Mor til L&S

Leneur skriver:

Optakten her hos mig var at vandet gik ad 3 omgange 11 dage før og ud af den blå luft for havde hverken anstrengt mig eller lavet andet end det jeg plejede. Var førstegangsfødende....

Dejligt at læse at det også bare sker ud af den blå luft, for jeg mærker ikke til noget andet end jeg har ondt diverse steder.... Er så klar til at han skal komme ud

Anmeld

3. juli 2012

Mor1012

Wimmie skriver:

Kl 22.50 havde jeg født.

Der var jeg 39+5

Miiin drømmefødsel !!!

Anmeld

3. juli 2012

Mor1012

Kamulla skriver:

fik ve storm...

men den formiddag da jeg vågnede havde jeg ondt i underlivet.. troede det var fordi at jeg IGEN havde ventet for længe med at gå ud og tisse... jeg gør det, og har bare sådan en øv dag... hopper i bad, magter intet, ikke engang at tørre mit hår eller tage mascara på (gjorde det ALTID)

kl 14.15 får jeg den første ve... så gik der 15 min, så kom den anden og derefter kom de med 3-4 min interval og varede i 65sek

ankom på FG 16.30 og der var jeg halvanden cm åben.. Noah er født 17.35

gud så åbnede du dig meget på en time :/

Anmeld

3. juli 2012

Mor til L&S

Wimmie skriver:

Hvis den var gået havde jeg i hvert fald intet opdaget. Havde slet ingen optakt i løbet af dagen - havde været ude at købe julegaver om dagen, og havde lige sovet en times tid da jeg kom hjem og da jeg vågnede fik jeg veer 

Så det kan godt komme ud af det blå...

Dejligt det kan komme ud af det blå, for her er der ingen tegn overhovedet... Hverken plukveer som gør ondt, slimprop eller noget som helst... Men er bare klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.