Endelig SP besøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Eliza

Vores SP havde ikke været her siden Maller var 2 mdr (nu 4,5 mdr) 

Så vi var godt spændt på at høre hvordan det gik med ham.. 

Han har jo hele tiden, været lidt langt fremme (trillede mave/ryg 6 uger gammel) og ruller lystigt begge veje nu.. Han kunne også sidde selv på "dellen" og hun var dybt imponeret.. 

Jeg tror "desværre" heller ikke der går længe før han kravler 

Malthe er en aktiv dreng mad krudt bagi og glimt i øjet, han er fræk som dagen er lang men også mild og kærlig og en lille hygge/nussefis..

De andre unger i mødergruppen er mere "pasive" og jeg kan godt se på de andre mødre at, Malthe kan virke lidt voldsom  

Han fægter med arme og ben og udforsker de andre børn ved at hive dem i håret (han har ikke noget hår selv den rod) og pille dem i øjne og øre ..

Er det ikke lige tidlig nok at irettesætte ham?? 

Jeg siger bare "ej Maller Ahh ahh" og flytter ham lidt.. kom bare til at tænke på det efter sidste besøg  

På den anden side, så ved de han er sådan og de lagde selv deres unger klods op af ham.. så er det vel på eget ansvar ?? 

Nå men jeg fik endelig nogle mål på ham..

vægt: 

født- 3490g

nu - 7900g

længde:

født - 53

nu - 70..

for filan hvor han bare vokser derud af det lille puds.. og lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

modesty

Det er det samme med min dreng - han har også altid været ekstremt aktiv, armene og benene står aldrig stille på ham. Mens de andre babyer i mødregruppen bare sidder høfligt og kigger, hahah! 

Anmeld

3. juli 2012

Eliza

Det er det samme med min dreng - han har også altid været ekstremt aktiv, armene og benene står aldrig stille på ham. Mens de andre babyer i mødregruppen bare sidder høfligt og kigger, hahah! 

Ja der er vel ikke noget at gøre ved det  og må blankt erkende at det har jeg heller ikke lyst til.. jeg syntes jo det er herligt som han fægter.. (måske ikke helt ok at slå)

første gang vi var i MG, var der en er lagde sit sovende barn ned ved  siden af Maller og det første han gør er at pande ham en så det stakkels barn vågner.. DOHH så er mor da heller ikke for kvik når hun kan se min passe er en tumler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.