Play2learn Raketputteboks og Noas ark med dyr sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. juli 2012

Nadia&Daniel

Emilie2010 skriver:

nej :/ jeg gjorde før jeg blev gravid, elsker at shoppe i århus men nu er jeg højgravid

jeg går lige ud i skuret og ser om vi har en kasse, så skal jeg ikk bruge penge på det. så vejer jeg den lige

Ej vil meget gerne vide hvad portoen vist det kan lad sig gør  for det lyder som et godt tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Mor1012

Mussen2 skriver:

100 gir jeg gerne

men skal lige veje den, og skal lige se om jeg har en kasse den kan være i det gør jeg nu

Anmeld

3. juli 2012

Mor1012

Nadia&Daniel skriver:

Ej vil meget gerne vide hvad portoen vist det kan lad sig gør  for det lyder som et godt tilbud

finder ud af det om lidt

Anmeld

3. juli 2012

Nadia&Daniel

Emilie2010 skriver:

finder ud af det om lidt

1000 tak

Anmeld

3. juli 2012

Aprilmor11

Emilie2010 skriver:

det er nyt min datter finder ikke interessen i det , enten har jeg købt det for tidlig eller for sent

Hvad skal du hae for raketten ?

Anmeld

3. juli 2012

Mussen2

Emilie2010 skriver:

men skal lige veje den, og skal lige se om jeg har en kasse den kan være i det gør jeg nu

Helt ok - kan se der er en anden interesseret også. Kommer du til Galten eller Viborg i ny og næ? Eller kan du leverer den på en adr. I Silkeborg hvor min veninde arbder?

Anmeld

3. juli 2012

Nadia&Daniel

Emilie2010 skriver:

finder ud af det om lidt

Nu hvor du er højgravid, skal du ikke tænke på at skulle tage på posthuset, så sælge du bare til anden køber

Anmeld

3. juli 2012

Carina:-)

Emilie2010 skriver:

hejsa

raketten er ny og den koster 249.95 i BR

ville gerne have 100 kr , fragt prisen skal jeg lige veje mig frem til men det ikke det store

Det er en deal.

Skal lige høre om porto,ellers henter jeg den hvis jeg kan få tid til det

Anmeld

3. juli 2012

Nadia&Daniel

Mussen2 skriver:

Helt ok - kan se der er en anden interesseret også. Kommer du til Galten eller Viborg i ny og næ? Eller kan du leverer den på en adr. I Silkeborg hvor min veninde arbder?

"Giver" den til dig

Anmeld

3. juli 2012

Mor1012

Nadia&Daniel skriver:

hej igen , kassen passer ikke 100 % men får den pakket godt ind og masser af gaffa og avispapir.

den vejer 1046 uden dyr , dyrene er i skuffen på bettes værelse men de vejer nok ikk det store

prisen fandt jeg på post dk hjemmeside og det vil overstige brev fragt prisen som er 58 kr , fordi den når op på de 2000gram med imbalage og dyr

så prisen er 67 uden omdeling eller 82 med omdeling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.