Må hellere komme med en update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Ønskebarnet

Det er ved at være lidt tid siden jeg har updateret jer tøser

Jeg har været i kort behandling igen og fik 13 æg ud.....9 befrugtet og alle 8 cellet....fik et tilbage i hulen og resten på frys

Jeg må ikke få to æg tilbage  fordi jeg blev gravid sidst og fordi jeg holder på ægget...det var "bare" hjertet der gik i stå...øv altså

Er i dag 2+6 så der er laaaaaaaaaaaaaaaaang vej endnu ......har dog testet æl sprøjten ude af kroppen woop woop (sagde jo jeg at jeg er testoman)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Camillos

Ønskebarnet skriver:

Det er ved at være lidt tid siden jeg har updateret jer tøser

Jeg har været i kort behandling igen og fik 13 æg ud.....9 befrugtet og alle 8 cellet....fik et tilbage i hulen og resten på frys

Jeg må ikke få to æg tilbage  fordi jeg blev gravid sidst og fordi jeg holder på ægget...det var "bare" hjertet der gik i stå...øv altså

Er i dag 2+6 så der er laaaaaaaaaaaaaaaaang vej endnu ......har dog testet æl sprøjten ude af kroppen woop woop (sagde jo jeg at jeg er testoman)

surt du ikke må få 2 op .. .. men på den anden side kan man håbe det gør din forhåbentlige graviditet mindre kompliceret .. 

flot antal æg.. og kæmpe held og lykke herfra

Anmeld

3. juli 2012

Savannah

Jeg for at det er begyndende liv i din mave

Anmeld

3. juli 2012

Putomanen

Hvis de ikke vil lægge 2 æg op skyldes det normalt, at de mener man har gode chancer for graviditet. Og de vil helst undgå tvillinger. Så mon ikke den er der

Jeg for dig. Det lyder som gode chancer

Anmeld

3. juli 2012

Ønskebarnet

åhh jeg håber godt nok at den er der.

Det ville da være utrolig hvis det lykkes to gange i træk.

Anmeld

5. juli 2012

Nessie

Det er da rigtig flot med alle de befrugtede æg

Håber for dig at det lykkes denne gang

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Sikke en flot høst

Krydser fingre for at det hele går som det skal denne gang

Anmeld

5. juli 2012

Ønskebarnet

tak piger.

Jeg testede søndag...tirsdag hvor den var negativ....i morges var den svag positiv så håber at den udvikler sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.