Lidt hjælp søges !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg har en søn på knap 2 år og jeg er ikke sammen med hans far så vi har ham 7/7 altså en uge hos mig og en uge hos min ex.

Vi har begge fået nye kærester og jeg bor sammen med min.

når vi så har haft min søn er han for det meste en dejlig og glad dreng, men når jeg så aflever ham og mandagen i DP og henter ham ugen efter i DP så har vi problemer med at han slå sig selv og min kæreste og mig og vi bliver ved med at sige Nej det må du ikke og prøver virkelig at gøre noget ved det..

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre det lige som om at jeg ikke henter den sammen dreng som jeg aflever.

Jeg har prøvet at snakke med hans far om de ting jeg er ikke synes er okay men han siger bare synes du er en dårlig far ? hvor jeg så siger nej jeg synes ikke du er en dårlig far men jeg er træt af når jeg får ham jeg er der ting som der ikke er gjod så som.

Pusletasken er tom

Han har ikke fået klippede negle

Tøjet i posen til DP er der ikke

O.S.V

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

TeamRocket

Måske jeres barn er lidt for lille til at håndtere en 7/7 ordning? Han lyder da frusteret ihvertfald.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Måske jeres barn er lidt for lille til at håndtere en 7/7 ordning? Han lyder da frusteret ihvertfald.

Tussind tak det er jeg så glad  for at høre for den tænke har jeg selv haft 

Anmeld

3. juli 2012

soejde84

Har selv en datter på 3 år som er på samær ved hendes far hver anden weekend.

Da vi startede med dagsamvær og det blev trappet op til en overnatning, var det også en helt anden pige at få hjem. Hun spyttede mad ud, slog osv. Det er reaktioner - på godt og ondt. Det skulle jo gerne blive bedre med tiden, men gør det ikke det, så er en 7/7 ordning måske ikke det rette for jeres søn lige nu.

Vi har kørt med 2 overnatninger nu i ca 1½ år. Og der kan stadig være meget forskel på at få hende hjem. Nogle gange går det uden problemer, og andre gange skal hun lige "finde sig til rette" igen.

Hvor lang tid har i kørt med en 7/7 ordning?

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

soejde84 skriver:

Har selv en datter på 3 år som er på samær ved hendes far hver anden weekend.

Da vi startede med dagsamvær og det blev trappet op til en overnatning, var det også en helt anden pige at få hjem. Hun spyttede mad ud, slog osv. Det er reaktioner - på godt og ondt. Det skulle jo gerne blive bedre med tiden, men gør det ikke det, så er en 7/7 ordning måske ikke det rette for jeres søn lige nu.

Vi har kørt med 2 overnatninger nu i ca 1½ år. Og der kan stadig være meget forskel på at få hende hjem. Nogle gange går det uden problemer, og andre gange skal hun lige "finde sig til rette" igen.

Hvor lang tid har i kørt med en 7/7 ordning?

Det har vi kørt i 7 mdr nu

Anmeld

3. juli 2012

soejde84

Anonym skriver:

Det har vi kørt i 7 mdr nu

Og i alle 7 mdr. har det været på denne måde? Eller er der forskel på det?

Hvis det er det samme, ville jeg måske prøve at kontakte statsforvaltningen. Forklar dem din situation - og så kan de måske give dig nogle gode råd. Og muligheden for at komme til børnesagkyndig rådgivning er der jo også. De kigger jo på hvad der er bedst for barnet.

Og denne rådgivning er jo bare en vejledning til jer som forældre.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

soejde84 skriver:

Og i alle 7 mdr. har det været på denne måde? Eller er der forskel på det?

Hvis det er det samme, ville jeg måske prøve at kontakte statsforvaltningen. Forklar dem din situation - og så kan de måske give dig nogle gode råd. Og muligheden for at komme til børnesagkyndig rådgivning er der jo også. De kigger jo på hvad der er bedst for barnet.

Og denne rådgivning er jo bare en vejledning til jer som forældre.

Nej det har ikke altid været sådan synes det bliver værer men tiden der går og jeg kan ligge søvnløs om natten og tænkt hvad skal jeg gøre for jeg vil jo godt ha at han er hos sin far og vi har også fælles forældermyndighed men jeg har selv tænkt på at korte det ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.