Copenhagen Fertilitycenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

mor2100kbh

smlmea skriver:

Du kan se ders priser på hjemmesiden.

Ved IUI-D koster det 1300 kr hvis du har en henvisning fra lægen af,ellers koster det 1800 kr.

Er det IVF er prisen enten 9500kr + sæd ( lavstimulations IVF) eller 17.500 + sæd for 1.forsøg,og 12.000 kr for de efter følgene forsøg.

Der til skal der ligge medicin udgifter,men de søger om kronikertilskud,så du kommer ikke til at betale mere end max 3655 kr om året.

Ja tak. Var bare lidt usikker på hvad de 1300kr dækkede, men det har jeg fundet ud af imellem tiden.

Syntes dog det er en stor forskel der er på prisen.

Styrer de det hele skal jeg kun af med 1300kr.

Køber jeg selv sæden igennen Cryos skal jeg af med over 5500kr  i alt. 

Den forskel betyder altså alligevel en del.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Emma0000

enligmorkbh skriver:

Ja det hele er gået utrolig hurtigt. 

Var hos egen læge og få henvisning og så til indledende samtale hos CFC samme dag. Og så var det ellers bare at vente på min mens kom.

Skal til skanning på tirsdag hvor de skal finde min ægløsningsdag men så ved jeg heller ikke rigtig hvad der mere skal ske 

Alt efter hvad du skal have for behandling, men hvis du skal insemineres som det lyder som om du skal så er det sikkert samme tur som mig.

Jeg ringer ind på 1. dagen for min mens og starter en ny cyclus op. De udskriver så hormoner . Jeg har fået Pergotime men det kunne jeg ikke tåle så nu får jeg 3x 150 Gonal F. Det starter jeg op med at tage selv hjemme på 8,9 og 10 dagen (man bliver hurtig vant til selv at give indsprøjtninger). På 11 eller 12 dagen bliver jeg scannet, hvor de måler størrelsen på æg og tykkelse på livmoderslimhinden. Hvis alt ser fint ud så får jeg en ægløsnings sprøjte og kommer igen dagen efter. Her møder vi ind kl. 8.00 med mandens sæd og får den renset op. Herefter kommer jeg igen kl 12 - 13 og bliver insemineret det tager ca. 2 min og så er du ude af døren igen. Tester 14 dage senere og ser om der er gevinst. Hvis ikke så ringer jeg igen på 1. dagen og starter ny cyclus op. Har været gennem 6 IUI indtil nu så man får hurtigt en rytme.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Emma0000 skriver:

Alt efter hvad du skal have for behandling, men hvis du skal insemineres som det lyder som om du skal så er det sikkert samme tur som mig.

Jeg ringer ind på 1. dagen for min mens og starter en ny cyclus op. De udskriver så hormoner . Jeg har fået Pergotime men det kunne jeg ikke tåle så nu får jeg 3x 150 Gonal F. Det starter jeg op med at tage selv hjemme på 8,9 og 10 dagen (man bliver hurtig vant til selv at give indsprøjtninger). På 11 eller 12 dagen bliver jeg scannet, hvor de måler størrelsen på æg og tykkelse på livmoderslimhinden. Hvis alt ser fint ud så får jeg en ægløsnings sprøjte og kommer igen dagen efter. Her møder vi ind kl. 8.00 med mandens sæd og får den renset op. Herefter kommer jeg igen kl 12 - 13 og bliver insemineret det tager ca. 2 min og så er du ude af døren igen. Tester 14 dage senere og ser om der er gevinst. Hvis ikke så ringer jeg igen på 1. dagen og starter ny cyclus op. Har været gennem 6 IUI indtil nu så man får hurtigt en rytme.

Held og lykke med det hele.

Jeg skal ikke umiddelbart have medicin. Der har ihvertifald ikke været snak om det. 

Troede bare ikke man skulle incimineres så hurtigt efter skanningen. Ifølge min egen beregning har jeg først ægløsning mandag 16, hvilket jo er en uge efter skanningen.

Anmeld

5. juli 2012

Ønskebarnet

tror du bliver glad for dem...og det er helt okay at banke i bordet for de kan godt ha lidt travlt.

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

Ønskebarnet skriver:

tror du bliver glad for dem...og det er helt okay at banke i bordet for de kan godt ha lidt travlt.

Håber inderligt jeg ikke behøver at have brug for dem så længe 

Anmeld

5. juli 2012

tinasmor

Svend er en af de dygtigste i hele DK omkring PCO. Jeg har kun for ham. Han går tit ud over det man kan forvente for sine patienter. Jeg har gået der og har været glad for dem. Held og lykke med det

Anmeld

5. juli 2012

mor2100kbh

tinasmor skriver:

Svend er en af de dygtigste i hele DK omkring PCO. Jeg har kun for ham. Han går tit ud over det man kan forvente for sine patienter. Jeg har gået der og har været glad for dem. Held og lykke med det

Dejligt at vide  Har dog ikke selv PCO men han kan helt sikkert udfører sin magi alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.