Flyttede fra eksen i februar, 1 måned før termin, da jeg havde fundet ud af en masse løgne og havde tilgivet ham for det en gang og derfor var jeg dybt såret og valgte derfor at flytte..
Vi mødtes stadig og han var med til fødslen og har været der for sin datter siden.. vi begyndte at kæreste lidt igen, og havde det godt. Her i weekenden beslutter vi at få snakket alt igennem. Han vil virkelig gerne at vi flytter hjem igen. Jeg beder ham være helt ærlig omkring noget med en anden pige, som har været den største årsag til vores brud.
Vi snakker godt og aftaler næsten at jeg og vores datter flytter tilbage, men beholder vores lejlighed lidt endnu.. Er lidt usikker på beslutningen for er virkelig bange for at blive såret...
Dagen efter finder jeg billeder af dem sammen efter jeg fødte, det sidste er fra sidste uge, hvor han har påstået han ikke har haft noget med hende at gøre siden februar... Er så skuffet og såret så vælger at tage tilbage til min lejlighed med min datter.
Nu skal det være helt slut mellem os. For gider ikke flere løgne. Og tænker han ikke vil os nok, siden han bliver ved.
Men Fuck hvor er det hårdt. Har grædt siden lørdag morgen. Savner ham sådan. Tanken om at vi aldrig finder sammen igen er så hårdt... Han bliver ved at ringe og skrive og møde op hvor jeg bor. Han siger han vil gøre alt for at vi kommer tilbage. At han ikke vil leve uden os o.s.v. det gør det bare endnu svære. Og er lige ved at fortryde, men ved med mih selv at jeg aldrig helt kan tilgive det han har gjort.
Men bliver vel nemmere med tiden eller hvad???
Har brug for at høre alle de positive historier..
Anmeld