Ikea-køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville I vælge et IKEA-køkken?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.154 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Nadi

Ja eller nej??

Ville I købe et IKEA-køkken hvis I fandt et der lige var jer og passede til jeres budget?

Går I op i om det er et køkken fra HTH, Kvik, Svane, Vordingbor og hva de nu ellers hedder dem der laver køkkener eller er I "ligeglade" hvor det kom fra, hvis I fandt et I godt kan lide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

..

Ja, jeg ville gerne købe et IKEA køkken. De har vundet en masse tests og de laver faktisk nogen som er ret fede.. Jeg går ikke op i navnet men i kvaliteten..

-jeg er endda gift med en håndværker og når han også gerne vil have et IKEA køkken så kan det ikke være helt galt ;-)

Anmeld

4. maj 2009

Lise

Vi HAR faktisk et IKEA-køkken - det købte vi og installerede kort efter vi flyttede i hus. Og vi har ikke fortrudt det et sekund!

TÆNK har testet, og siger at IKEA er blandt de bedste i kvalitet.

Og så er det røvhamrende billigt i forhold til hvad det koster andre steder. Vi fik komplet køkken for knap 18.000 kr og 5 meter egetræsbordplade med udskæring til vask og gasblus for ca 3500. DET er BILLIGT!!!!!!!

Vi har så suppleret det med Siemens hvidevarer for at få det lidt lækkert

Anmeld

4. maj 2009

Lise

Og nu billeder... Der er lige noget med et "hul" over køleskabet, og en gammel microovn der ikke passer ind. Det bliver nok rettet på et tidspunkt. Desværre har IKEA været SÅ snedige at det kun er deres egne microovne der passer ind i hullerne. Ingen andre mærker har de mål.... Og til forskel fra køkkenelementerne, så nægter jeg IKEA hvidevarer!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2009

Lene76

jeg har stemt ja... helt klart de har nogle fede køkkener... og som Lise osse skrev så er prisen jo til at leve med.

fedt køkken forresten Lise

Anmeld

5. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg er fløjtene lige glad med hvad der står bag på.. Det skal være pænt og billigt... Så om det er IKEA, HTH, Kvik eller HaraldNyborg der er afsender er mig under ordnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.