Hjælp.. Hævet tidsrammernes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Undskyld ordet.. 

Men i går da jeg skulle skifte Lucas inden han skulle i seng var den hævet. Tænkte at det nok gik over.. 

Til morgen var der næsten ingen hævelse, men da vi skulle i bad herefter aftenmaden var den hævet og der kom sådan noget slim agtig ud.. 

Ved ihva det kan være..? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

klmf

Tror ikke jeg er helt med på hvad tidsrammernes er på en lille drengekrop? Snakker vi tissemanden? For så skal du holde øje med om den er rød og øm, det kan være tegn på en betændelsestilstand, som skal ses af en læge i morgen.

Anmeld

2. juli 2012

Sara.

Tissemanden?

Små drenges tissemænd kan godt blive stive - størrer / hæve.... Ligesom voksen mænd.

Ved dog ikke helt med slimen.

Hvis det ser unaturligt ud så ville jeg nok lige give lægen et kald i morgen.... Måske den lige skal kigges på. Kan være der er betændelse.

Anmeld

2. juli 2012

Pikku Myy

Min søn har haft betændelse "i tissemanden". Den var rød og hævet, og så gjorde det RIGTIG ondt når han tissede. Mit bedste bud er at det altid vil gøre ondt, hvis det er betændelse...

Anmeld

2. juli 2012

Pikku Myy

Sara. skriver:

Tissemanden?

Små drenges tissemænd kan godt blive stive - størrer / hæve.... Ligesom voksen mænd.

Ved dog ikke helt med slimen.

Hvis det ser unaturligt ud så ville jeg nok lige give lægen et kald i morgen.... Måske den lige skal kigges på. Kan være der er betændelse.

Hmm, ja, det kan selvfølgelig også bare være en hel almindelig erektion...

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

HaN bliver 23 måneder i morgen..

Men ville lige høre hva i troede det kunne være.. 

Men Tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.