Positiv test i hånden? - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Sophie90

Hej allesammen

Jeg er gået 3 dage over tiden og testede i morges men fik negativ test, jeg har kvalme og ømme brystvorter + menstruations smerter af helvedes til (der sådan kommer og går på en mærkelig måde), men mit spørgsmål er hvornår havde i en positiv test i hånden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Helloo

Første gang 3+5 , anden gang 3+2 

Krydser fingre 

Anmeld

6. juli 2012

malliebooh

Opper den lige for dig 

Anmeld

6. juli 2012

Frk.S

Det havde jeg dagen før jeg skulle have haft min mens. Jeg KUNNE ikke vente med at teste, og testede derfor 3+6 en ganske tydelig streg... der var ikke nogen tvivl.

Men det er MEGET forskelligt - nogen kan altså først teste positivt senere. 

for dig. 

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

Animalia skriver:

Hej allesammen

Jeg er gået 3 dage over tiden og testede i morges men fik negativ test, jeg har kvalme og ømme brystvorter + menstruations smerter af helvedes til (der sådan kommer og går på en mærkelig måde), men mit spørgsmål er hvornår havde i en positiv test i hånden?

4+0...  nogle kvinder kan først teste posetivt 8 uger henne.. 

Anmeld

6. juli 2012

KarinaA

Animalia skriver:

Hej allesammen

første gang 3+2 anden gang 5+1 

Anmeld

6. juli 2012

Mum33

5+0

Anmeld

6. juli 2012

Tona

Animalia skriver:

Hej allesammen

Første gang nogle dage over tiden og det samme 2 gang.

3 gang i dag 3+6

Anmeld

6. juli 2012

chael

På dagen for forventet mens, havde jeg en positiv test i hånde.

Dog ikke 3. Gang, der var jeg gået 5 dage over, troede det var stress, men det var bare min søn der var på vej

*C

Anmeld

12. juli 2012

Sophie90

Mange tak for alle jeres svar

Har desværre lige haft min mens.. Men det skal nok komme, tror også jeg har fået lidt ro på nu, det var min første måned uden p-piller og var totalt i BABY BABY BABY mode.. Men nu slapper jeg lidt mere af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.