Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen
Jeg er gået 3 dage over tiden og testede i morges men fik negativ test, jeg har kvalme og ømme brystvorter + menstruations smerter af helvedes til (der sådan kommer og går på en mærkelig måde), men mit spørgsmål er hvornår havde i en positiv test i hånden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Første gang 3+5 , anden gang 3+2
Krydser fingre
Opper den lige for dig
Det havde jeg dagen før jeg skulle have haft min mens. Jeg KUNNE ikke vente med at teste, og testede derfor 3+6 en ganske tydelig streg... der var ikke nogen tvivl.
Men det er MEGET forskelligt - nogen kan altså først teste positivt senere.
for dig.
Animalia skriver: Hej allesammen Jeg er gået 3 dage over tiden og testede i morges men fik negativ test, jeg har kvalme og ømme brystvorter + menstruations smerter af helvedes til (der sådan kommer og går på en mærkelig måde), men mit spørgsmål er hvornår havde i en positiv test i hånden?
4+0... nogle kvinder kan først teste posetivt 8 uger henne..
første gang 3+2 anden gang 5+1
5+0
Første gang nogle dage over tiden og det samme 2 gang.
3 gang i dag 3+6
På dagen for forventet mens, havde jeg en positiv test i hånde. Dog ikke 3. Gang, der var jeg gået 5 dage over, troede det var stress, men det var bare min søn der var på vej *C
Mange tak for alle jeres svar
Har desværre lige haft min mens.. Men det skal nok komme, tror også jeg har fået lidt ro på nu, det var min første måned uden p-piller og var totalt i BABY BABY BABY mode.. Men nu slapper jeg lidt mere af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128