Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi er flyttet fra et måndee siden, der var han begyndt i dagpejle. men her i kommenuen har han først en plads den 15 september, og han savner virklig andre børn. og har ondt a ham fordi han ikk kommer ud om kring andre børn .
nogen der har nogen ider til hvad vi kan gøre ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor vælger du ikke vuggestue til ham ?
Anonym skriver: vi er flyttet fra et måndee siden, der var han begyndt i dagpejle. men her i kommenuen har han først en plads den 15 september, og han savner virklig andre børn. og har ondt a ham fordi han ikk kommer ud om kring andre børn . nogen der har nogen ider til hvad vi kan gøre ?
Aisha skriver: førstHvorfor vælger du ikke vuggestue til ham ?
førstHvorfor vælger du ikke vuggestue til ham ?
der har de først en plads til oktober. vi har prøvet alt
Aha kom til at læse dit indlæg lidt for hurtigt tag ham med ud på legepladsen eller søg nye veninder med børn med samme alder. Jeg bor i Århus så jeg plejer og finde nogle gode legepladser så han (min søn) kan få brændt noget krudt af
tænker om der ikke er en legestue i nærheden af hvor i bor? ellers vil jeg give de andre ret, legepladsen og gerne i formiddags timerne hvor dagplejere og børnehaver også kommer der.
skulle du bo i nærheden af Aulum, så skulle du såmænd også være velkommen her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128