Nedgroede negle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

kvinde84

Da min søn blev født, var han negl på storetæerne meget korte, og nærmest trekantede, og så lidt nedgroede ud. Jeg spurgte aldrig om det, men nu synes jeg at den ene negl ser lidt betændt ud  Har nogen af jer oplevet noget lignende, og hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Miin'Baby'Mus

kvinde84 skriver:

Da min søn blev født, var han negl på storetæerne meget korte, og nærmest trekantede, og så lidt nedgroede ud. Jeg spurgte aldrig om det, men nu synes jeg at den ene negl ser lidt betændt ud  Har nogen af jer oplevet noget lignende, og hvad skal jeg gøre??

Jeg har selv haft nedgroet negle og det er ikke sjovt - det giver nemlig betændelse og det gør ondt. Nok ikke får din søn lige nu da han er lille og ikke bevæger sig rundt på den måde.

Men når jeg tog mine sko af så blødte jeg, jeg smadrede altid mine tæer ind i støvsugeren eller bordene osv osv.

Til sidst tog jeg til lægen der sendte mig videre til en "ekspert" hvor jeg fik laser-fjernet en neglerod på hver af mine storetåer og jeg har ikke mærket til betændelse siden  Rigtig dejligt.

Det eneste du skal være opmærksom på er at tåneglen derefter ikke så ligeså godt fast som andre negle. Jeg har selv prøvet at få en "flået" af efterfølgende og det er endnu være en af få fjernet negleroden. Det er selvfølgelig ikke noget der bare sker  bare rolig, men man skal bare være opmærksom på det.

Er i hvert fald glad for ikke længere og have nedgroet negle, så meget kan jeg sige - så det var det hele værd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.