hvornår barn nummer 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

jeg vil gerne hører jeres mening herinde.

hvornår synes du det er tiden hvor man skal have barn nummer 2

når jeg i forvejen har en på 2½ år. og er ung19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

B&J

når du og din kæreste/mand er klar

vi har daniel på 2år og jeg er ikke klar jeg skal først tabe det skal jeg også skal jeg finde ud af om så der kan komme en lille nye eller hvordan så daniel bliver nok mellem 4-5år inden vi får en lille ny det er der det først passer ind hos os

Anmeld

5. juli 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

jeg vil gerne hører jeres mening herinde.

hvornår synes du det er tiden hvor man skal have barn nummer 2

når jeg i forvejen har en på 2½ år. og er ung19

Om du er ung eller gammel. Nuværende barn lille eller stor. Tror ik der er et regel sæt. Det handler om overskud tror jeg. I skal være klar til det. Og ku overskue to børn. Er i det skulle der vel ik være noget i vejen for en lille ny. 

Anmeld

5. juli 2012

Frk.S

Det er jo helt op til jer.

Vi har Freja på 10 mdr. Lige nu tænker jeg, at vi nok går i gang med PB igen engang til næste sommer/efterår når Freja er omkring 2 år.

JEG har jo en lille drøm om at vi skal giftes først, MEN kæresten har ikke friet endnu, så nu må vi se.
Jeg synes heller ikke der skal være alt for lang tid i mellem dem - en 2-3 år synes jeg er super.  

Men igen, det er jo 100 % op til en selv hvad man synes. Nu er jeg jo også 10 år ældre end dig, så jeg har ikke nær så lang tid at løbe på, når jeg ikke vil være ALT for gammel mor. 

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Det er 100% op til jer selv , om hvornår i er klar om du så var 39 .. alderen har jo intet og sige , har i overskud til det jamen så får i da bare en mere nu .

Jeg selv er 22 år 23 om lidt , er mor til Noah på 18 måneder og venter en til oktober . Så der vil være 22 måneder imellem vores børn , det passer mig fint.

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

jeg har det os bare sådan der skal ikke være for mange år imellem.

næste barn..  men jeg synes selv det er en god fordel til jeg er ung som jeg er da min nuværende barn har en såung mor  når hun blir ældre.

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Når I er klar til det!!

Vi har en dreng på 21 mdr. og han bliver storebror her til september hvor han fylder 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.