Biostrath til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

CamillaSoefelt

Bruger I det? Og har I nogen erfaring med at det virker?

Tænker at jeg ville starte op på det nu her et par mdr inden sygdoms sæsonen starter op...

Vil også gerne høre hvad i har af tricks til at give det?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Maja_4000

Følger lige med da Caroline næsten har været syg konstant siden vuggestuestart i november

Anmeld

2. juli 2012

malo

CamillaSoefelt skriver:

Tænker at jeg ville starte op på det nu her et par mdr inden sygdoms sæsonen starter op...

Tak

Altså vi brugte det i vintersæsonen, om det har en virkning eller ej??? Jeg tror på det, og de var da også syge, jeg bilder mig bare ind at det ikke var så ofte, som hvis de ikke havde fået det.

Jeg drypper bare dråberne i mælken til måltiderne. De husker mig selv på at de skal have "dråber" i hvis jeg glemmer det, så tror ikke de kan smage det. En af mødrene fra min søns institution giver det i æblejuice.

Anmeld

2. juli 2012

samantha1986

CamillaSoefelt skriver:

Tak

Vi har altid fået det som små. Og i dag som voksen tager jeg det også. Dog er det kun biostrat eleksir vi synes der virker. Vil lIge sige at du skal ikke give det hver dag men kun når du eller ungerne begynder at mærke i er ved at blive syge. Gives det hver evig eneste dag året rundt så bkiver man immun. 

Anmeld

3. juli 2012

CamillaSoefelt

malo skriver:

Altså vi brugte det i vintersæsonen, om det har en virkning eller ej??? Jeg tror på det, og de var da også syge, jeg bilder mig bare ind at det ikke var så ofte, som hvis de ikke havde fået det.

Jeg drypper bare dråberne i mælken til måltiderne. De husker mig selv på at de skal have "dråber" i hvis jeg glemmer det, så tror ikke de kan smage det. En af mødrene fra min søns institution giver det i æblejuice.

Tak:-)

Anmeld

3. juli 2012

CamillaSoefelt

samantha1986 skriver:

Vi har altid fået det som små. Og i dag som voksen tager jeg det også. Dog er det kun biostrat eleksir vi synes der virker. Vil lIge sige at du skal ikke give det hver dag men kun når du eller ungerne begynder at mærke i er ved at blive syge. Gives det hver evig eneste dag året rundt så bkiver man immun. 

Er det ikke netop det man skal? Troede det var et par mdr om at begynde at tage virkning. Og at man så skulle bruge det vinteren over? Det er da echinecea(staves) man tager når man kan mærke man er ved at blive syg?

Er jeg gal på den?

Anmeld

3. juli 2012

samantha1986

CamillaSoefelt skriver:

Er det ikke netop det man skal? Troede det var et par mdr om at begynde at tage virkning. Og at man så skulle bruge det vinteren over? Det er da echinecea(staves) man tager når man kan mærke man er ved at blive syg?

Er jeg gal på den?

Min tante gav deres børn det hver dag og til sidst virkede det ikke på dem. Vi fik det der imod når vi begyndte at mærke lidt ondt i hals eller utilpas feks. Og når man tager der der så når man at stoppe det i tide. JEg tager det stadig på den måde og det gør min mor også ved jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.