Erfaringer med skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog en test i går eftermiddags hvor jeg synes jeg kunne se en virkelig utydelig skyggestreg. Men den var så utydelig at jeg ikke vidste om det bare var mig der troede jeg så den.

Tog så en ny test her til morgen, og jeg er ret sikker på at der kom en virkelig utydelig streg. Dog så svag at den ikke kunne fanges på et billede. Nu efter tid er den så lidt mere tydelig.. Men stadig virkelig svag.

Hvad er jeres erfaringer med sådanne streger?

(jeg er 3+2 eller 3+3 i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Jeg tog en test i går eftermiddags hvor jeg synes jeg kunne se en virkelig utydelig skyggestreg. Men den var så utydelig at jeg ikke vidste om det bare var mig der troede jeg så den.

Tog så en ny test her til morgen, og jeg er ret sikker på at der kom en virkelig utydelig streg. Dog så svag at den ikke kunne fanges på et billede. Nu efter tid er den så lidt mere tydelig.. Men stadig virkelig svag.

Jeg ville nok vente 3-4 dage med at teste .. Jeg fik en hvid skyggestreg, og den blev så knald positiv da jeg var 4+0 .. Godt nok mistede jeg

Anmeld

2. juli 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Har prøvet det. Tog en test engang, fordi jeg havde så mange symptomer, men troede i virkeligheden slet ikke, jeg var gravid. Jeg fik en skyggestreg, og smed testen væk, mens jeg tænkte: Jeg fik ret! Jeg er ikke gravid! 

Symptomerne tog til i de følgende uger, - men jeg vidste jo, jeg ikke var gravid, så jeg nåede først til konklusionen om at forsøge en test mere efter ca 3- 4 uger... En test, som knap var taget ud af pakken, for den bragede løs med to rødglødende streger!!
Så jeg lærte da, at min første test FAKTISK VAR POSITIV!

Anmeld

2. juli 2012

Mutti2

Hvis der er den mindste anelse af en streg er den POSITIV

Da jeg testede med min datter, var der en meget meget utydelig streg. Så jeg var 100 på at den var negativ. Jeg fortalte min veninde at jeg havde været nødt til at tage en test, men at den var så utydeligt at den helt sikkert var negativ.
Min veninde fik helt store øjne og tabte næsten kæben ned i bordet. Hun forklarede så at hvis der er den mindste anelse af en streg er den positiv :-D

Så jeg tror et TILLYKKE er på sin plads

Knus

Anmeld

2. juli 2012

Muffinmus

flere siger at hvis den er så tydelig du kan tage et billede af den og poste det herinde, så er den tydelig nok, kan du ikke er det netop bare en skyggestreg:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.