Lavede jordbærtærte for noget tid siden.. og nu...... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. juli 2012

BellaCiinea

Ja så fik jeg lige lyst til noget guf her til aften..

Så lavede jordbærstykker m. knuste markroner og vanillecreme

MUMS! Siger jeg bare... 

Vanillecreme: halv kagecreme, halv flødeskum..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Muhmi

Ja så fik jeg lige lyst til noget guf her til aften..

Så lavede jordbærstykker m. knuste markroner og vanillecreme

MUMS! Siger jeg bare... 

Vanillecreme: halv kagecreme, halv flødeskum..

Ej men.... Fuck dig! IGEN det er meget tarveligt at vise sådan nogle billeder på en babyside hvor man sidder med cravings og INGEN jordbær i syne OG butikkerne er lukket

Blev jo total savlolella sidste gang du lagde billeder ind af din meget lækre jordbærtærte!

Iiiiih, se nu der, nu bliver jeg jo nød til at købe jordbær i morgen....! 

Anmeld

1. juli 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Ej men.... Fuck dig! IGEN det er meget tarveligt at vise sådan nogle billeder på en babyside hvor man sidder med cravings og INGEN jordbær i syne OG butikkerne er lukket

Blev jo total savlolella sidste gang du lagde billeder ind af din meget lækre jordbærtærte!

Iiiiih, se nu der, nu bliver jeg jo nød til at købe jordbær i morgen....! 

Tihi

Jamen!

Se, det fik dig jo til at vil købe jordbær imorgen.. så får du jo endelig jordbær haha

Anmeld

1. juli 2012

Muhmi

IsabellaCiinea skriver:

Tihi

Jamen!

Se, det fik dig jo til at vil købe jordbær imorgen.. så får du jo endelig jordbær haha

Hihihihi.... Ja det bliver jeg nød til, du stopper jo sikkert ikke med at lægge billeder ing og jeg er jo for nysgeriig til at holde snuden fra dine debatter om lækre jordbærsager

Jeg skal lave en nøddekundskage imorgen kunne være jeg skulle ligge jordbær på den og så noget flødeskum

Anmeld

1. juli 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Hihihihi.... Ja det bliver jeg nød til, du stopper jo sikkert ikke med at lægge billeder ing og jeg er jo for nysgeriig til at holde snuden fra dine debatter om lækre jordbærsager

Jeg skal lave en nøddekundskage imorgen kunne være jeg skulle ligge jordbær på den og så noget flødeskum

Haha jamen altså da 

Kan godt se at det er noget værre noget xD

Mmm lyder guf Jah, men i stedet for flødeskum.. så prøv at lav den vanillecreme jeg har lavet... (den er den samme der bruges til jordbærtærte ^^ ) 

1 brev kagecreme + 5dl mælk self... blande blande og så på køl..

Pisk 5dl. fløde til skum... og så skal cremen og skummet blandes sammen nom nom  

Du kan jo halvere opskriften hvis der er for meget, men bare besværligt med ½ brev kagecreme 

Men ellers kan resten af cremen jo også gemmes i køleskabet

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er simpelhen for ond!! Nu vil jeg gå i seng og drømme og din smukke jordbærtærte og din lækre jordbær snack fra billedet!! 

Humm måske jeg lige sku spise et lille stk banan lagkage med makron flødeskum på, fra i går? Havde faktisk lige glemt alt om den indtil nu!

Puha du er slem Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

BellaCiinea

StineW79 skriver:

Du er simpelhen for ond!! Nu vil jeg gå i seng og drømme og din smukke jordbærtærte og din lækre jordbær snack fra billedet!! 

Humm måske jeg lige sku spise et lille stk banan lagkage med makron flødeskum på, fra i går? Havde faktisk lige glemt alt om den indtil nu!

Puha du er slem Vh stine

Haha sorry Meen kan altså bare ikk dy mig

Og vil så gerne vise mine sager frem

Og det her er jo det helt rigtige sted ^^

Mmm det lyder mums

Anmeld

1. juli 2012

Muhmi

IsabellaCiinea skriver:

Haha jamen altså da 

Kan godt se at det er noget værre noget xD

Mmm lyder guf Jah, men i stedet for flødeskum.. så prøv at lav den vanillecreme jeg har lavet... (den er den samme der bruges til jordbærtærte ^^ ) 

1 brev kagecreme + 5dl mælk self... blande blande og så på køl..

Pisk 5dl. fløde til skum... og så skal cremen og skummet blandes sammen nom nom  

Du kan jo halvere opskriften hvis der er for meget, men bare besværligt med ½ brev kagecreme 

Men ellers kan resten af cremen jo også gemmes i køleskabet

Hov der skulle stå nøddeBundskage

Hvis det er den der bliver brugt til cremen på jordbærkage så er jeg ALL IN... NOM...  Det glæder jeg mig til at prøve... Så skal jeg nok ligge billeder ind som DU kan savle over haha

Ej jeg har tænkt mig at lave tre-retters menu til manden i morgen, så det bliver rejer med avokado og sauce verte (fancy ord for dilddressing) hehe og så laver jeg gammeldaws kylling: kogt hel kylling, kartofler, brun sovs, salatblade og flødedressing, til dessert er der jo så nøddebunden med jordbær og vaniliecreme...

Haha... Orh jeg glæder mig

Anmeld

1. juli 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Hov der skulle stå nøddeBundskage

Hvis det er den der bliver brugt til cremen på jordbærkage så er jeg ALL IN... NOM...  Det glæder jeg mig til at prøve... Så skal jeg nok ligge billeder ind som DU kan savle over haha

Ej jeg har tænkt mig at lave tre-retters menu til manden i morgen, så det bliver rejer med avokado og sauce verte (fancy ord for dilddressing) hehe og så laver jeg gammeldaws kylling: kogt hel kylling, kartofler, brun sovs, salatblade og flødedressing, til dessert er der jo så nøddebunden med jordbær og vaniliecreme...

Haha... Orh jeg glæder mig

Det er det

Og den er jo alt for mums

Og til en nøddebundskage vil det da være guf og så med jordbær på mmmmmm

Jah glæder mig da til at se billeder 

Øøøj sikke en menu

Og sikke en forkælet mand ;D

Det lyder bare super lækkert!!

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
IsabellaCiinea skriver:

Haha sorry Meen kan altså bare ikk dy mig

Og vil så gerne vise mine sager frem

Og det her er jo det helt rigtige sted ^^

Mmm det lyder mums

Det nu også godt med lidt inspiration!! UHMM jordbær!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.