Til hende med dårlig samvitighed over at bruge 500 kr på tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Aisha skriver:

Er bare nysgerrig hvad skal du med det :d ?

Har bare lige sorteret i noget tøj og fundet en stak t-shirts og toppe, som jeg ik bruger mere. Ville høre om hun evt var intresserret i at overtage det. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
StineW79 skriver:

Har bare lige sorteret i noget tøj og fundet en stak t-shirts og toppe, som jeg ik bruger mere. Ville høre om hun evt var intresserret i at overtage det. Vh stine

Hvor er du sød 

Anmeld

1. juli 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Wee. Tusind tak for svar! Hvordan fandt du debatten? Vh stine

Jeg søgte på hendes brugernavn og fandt debatten på side 2 af dem hun har oprettet

Anmeld

1. juli 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Hvor er det stort gjort!

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

Aisha skriver:

Hvor er du sød 

Ellers kommer det jo bare til genbrug. Ka jo lige så godt dele det man har for meget, hvis der er andre der ka bruge det til noget. Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

Muhmi skriver:

Jeg søgte på hendes brugernavn og fandt debatten på side 2 af dem hun har oprettet

Men hvor søgte du henne? Problemet var også at jeg ik ku huske hva hun hed og ku af en eller anden grund ik finde hende i mine notifikationer! 

Ellers ska tøjet jo bare til genbrug. Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Men hvor søgte du henne? Problemet var også at jeg ik ku huske hva hun hed og ku af en eller anden grund ik finde hende i mine notifikationer! 

Ellers ska tøjet jo bare til genbrug. Vh stine

Søgte faktisk i den den der googleting der er oppe i højre hjørne, skrev princesspige og så kom der en debat hun havde svaret i og så gik jeg ind på hendes profil og fandt debatten hun havde lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.