TØR jeg virkelig håbe på den er der?! HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

AML

Godaften til jer ALLE! 

Jeg er ny herinde  (Eller, fandt ud af at jeg havde en gammel bruger herinde, fra min sidste graviditet) 

Men til sagen..Min kæreste og jeg prøver at blive gravide, og jeg er ved at være utålmodig. Vi har kun prøvet 2 måneder (2. gang = denne måned) 

I denne måned havde jeg ægløsning ca. den 25 og vi sexede d.23,24 og d. 26. Jeg har en cyklus på ca 32-33 dage og har test dag d. 11.juli. 

Jeg har siden min ægløsning haft enormt hovedpine, svimmelhed næsten hver gang jeg rejser mig op, mens lignende smerter (Ikke så meget mere) De sidste par dage oppustethed, træthed og har let ved at blive irratabel.. tisser også mere end jeg plejer... 

Jeg testede idag 3+3 som var BRAGENDE NEGATIV  (ved godt det er tidligt at teste) Men har bare så mange symptomer, så tænkte de 2 magiske streger måske ville vise sig) 

ER mit håb ude for denne måned tror i, eller er chanerne der endnu? hvad tror i  ? 

Igår fik jeg en KÆMPE klat tykt hvidt udflåd..(Sorry 

Håber nogle vil komme med deres bud og måske deres erfaringer. 

Knus og god aften til ALLE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

2babygirls

AML skriver:

Godaften til jer ALLE! 

Jeg er ny herinde  (Eller, fandt ud af at jeg havde en gammel bruger herinde, fra min sidste graviditet) 

Men til sagen..Min kæreste og jeg prøver at blive gravide, og jeg er ved at være utålmodig. Vi har kun prøvet 2 måneder (2. gang = denne måned) 

I denne måned havde jeg ægløsning ca. den 25 og vi sexede d.23,24 og d. 26. Jeg har en cyklus på ca 32-33 dage og har test dag d. 11.juli. 

Jeg har siden min ægløsning haft enormt hovedpine, svimmelhed næsten hver gang jeg rejser mig op, mens lignende smerter (Ikke så meget mere) De sidste par dage oppustethed, træthed og har let ved at blive irratabel.. tisser også mere end jeg plejer... 

Jeg testede idag 3+3 som var BRAGENDE NEGATIV  (ved godt det er tidligt at teste) Men har bare så mange symptomer, så tænkte de 2 magiske streger måske ville vise sig) 

ER mit håb ude for denne måned tror i, eller er chanerne der endnu? hvad tror i  ? 

Igår fik jeg en KÆMPE klat tykt hvidt udflåd..(Sorry 

Håber nogle vil komme med deres bud og måske deres erfaringer. 

Knus og god aften til ALLE 

Du er "måske" kun 2+4 henne, så giv det lige en chance omkring den 11

Anmeld

1. juli 2012

AML

Regner man ikke ud fra sidste mens. 1. dag?  

Nu er jeg lidt forvirret (; 

Anmeld

1. juli 2012

2babygirls

AML skriver:

Regner man ikke ud fra sidste mens. 1. dag?  

Nu er jeg lidt forvirret (; 

Jo det gør man, jeg regnede bare lige bagud. Du skrev jo du havde æl for nogle dage siden ikke?

Anmeld

1. juli 2012

AML

jo, en uges tid siden.. 

Ved godt det er hurtigt at teste.. men synes bare ikke det kan passe, at jeg allerede har de symptomer- hvis det er  

Anmeld

1. juli 2012

2babygirls

AML skriver:

jo, en uges tid siden.. 

Ved godt det er hurtigt at teste.. men synes bare ikke det kan passe, at jeg allerede har de symptomer- hvis det er  

Så har ægget jo også kun lige sat sig fast!, så det er klart den er bragende negativ.
Der er masser af håb endnu

Anmeld

1. juli 2012

AML

Du siger noget 

-det squ ikke nemt at holde styr på alt det fis.. jeg tror bare jeg vil glemme det for en stund og se tiden an - og TAK for svar 

Anmeld

1. juli 2012

Rukke

Ja, giv du den bare lidt tid testede selv den dag, jeg skulle ha' mens. Den var også bragende negativ. 4 dage senere prøvede jeg igen, denne gang med 2 flotte streger! (er nu 19 uger henne). Så fat mod og tålmodighed  

Håber det bedste for dig

Anmeld

2. juli 2012

AML

Ååh, hvor dejligt Rukke 

Tillykke.. Ja, jeg må bare vente, vente og vente.. selv om det er SVÆRT! 

Mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.