30 - 30 års gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

louiseHasselstrøm

Hej

jeg har en rigtig go ven som fylder 30 og i den anledning syntes jeg det ku være sjovt at give ham 30 gaver
Men mangler nogle ideer...

så tænkte i måske ku hjælpe...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Loa

Hvad ligger pris niveauet i? For 30 gaver er jo dyre

Og hvad er han for en type? Hvad interesserer ham, hvad laver han, hvad kan han lide,bor han alene, er single, har han dyr osv.

Anmeld

1. juli 2012

louiseHasselstrøm

Han har kæreste og en dreng på 1 år.. arbejder med biler til dagligt.. har gået til jagt.. og har en hund...

han mangler som sådan ikk noget det er det der gør det svært...

Anmeld

1. juli 2012

tinasmor

louiseHasselstrøm skriver:

Han har kæreste og en dreng på 1 år.. arbejder med biler til dagligt.. har gået til jagt.. og har en hund...

han mangler som sådan ikk noget det er det der gør det svært...

Hmm tricky. Tror måske hellere en god gave end 30 små "for sjov" gaver som tit ofte bare ligger og fylder

Men ellers prøver jeg lidt her (ved ikke din prisklasse)

1 sut med fars dreng, abonnement på et eller andet blad indenfor hans interesser, sportstøj (hvis han spiller fodbold eller løber er der jo massere af små gaver der f.eks shorts, fodboldstrømper, nyebenskinder osv og hvis han løber er der 1000 fede gadets, noget iphone/ipad lire af en eller anden art, forskellige speciel øl, en pose blandet pose med hans yndlingsslik, en tegning hans dreng har tegnet rammet ind, et sjovt billede af jer to sammen fra de gode gl. dage.

Ellers måske hør kæresten om hun har nogle gode ideer

Anmeld

1. juli 2012

louiseHasselstrøm

Kan lige tilføje at han er glad for mad.

og at vi indtil videre har fundet på
rødvin
god whisky
gavekort tøjeksperten
biograf tur for 2
Strømper
bælte
Peberbøsse evt. t-shirt med billed af en peberbøsse,ham og et sjovt citat på ryggen) ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.