Tror i det er muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej

Vil lige høre om nogen kan svare mig på om jeg/vi er egnet til at få hjælp hos en fertilitetsklinik.

Jeg er 25 og min kæreste 29

Har prøvet at blive gravid siden nov 2010, blev så gravid nov 2011 men havde en MA i dec.. Der var kun en tom blommesæk  så fik foretaget en udskrabning..

Så er der intet sket siden..

Har snakket med min læge som gik med til at henvise mig til hospitalet som jeg så venter på at høre fra.

Men tror i der er en mulighed for at få hjælp? Jeg mener, blev jo gravid og de siger jo man skal ha prøvet et år eller to inden, og nu er det i realiteten "kun" 8 mdr. siden jeg blev gravid. Kan bare ikke holde det ud længere.. Alle omkring mig får børn og forstår bare ikke hvorfor der intet sker her .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Kay

håber det er muligt

Anmeld

1. juli 2012

tarkoflen

Det tror jeg godt l kan, l har jo prøvet et helt år inden du blev gravid! Det må være med i argumentationen, hvis de vil have sådan en!

Jeg for at l kan få hjælp eller at der lige pludselig er en bebs på vej af sig selv

Stort

Anmeld

1. juli 2012

Nessie

Tror godt I kan blive undersøgt nærmere, det er trods alt længe I har prøvet, og synes ikke at en MA "tæller" med i dét regnestykke.

Håber det vil lykkes for jer snart, på den ene eller anden måde

Anmeld

2. juli 2012

Joerse

Hej.. Min mand og jeg gik til lægen efter vi har forsøgt i et år uden held  Og vi blev med det samme henvist til Fertilitetsklinikken, og af vide at uanset om vi fejlede noget eller ej kan man få hjælp, når man har forsøgt i et år eller mere.. Vi skal nu til samtale derude i august  Vi glæder os.. Så kan ikke forestille mig andet end at i kan få hjælp.. 

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Joersholm skriver:

Hej.. Min mand og jeg gik til lægen efter vi har forsøgt i et år uden held  Og vi blev med det samme henvist til Fertilitetsklinikken, og af vide at uanset om vi fejlede noget eller ej kan man få hjælp, når man har forsøgt i et år eller mere.. Vi skal nu til samtale derude i august  Vi glæder os.. Så kan ikke forestille mig andet end at i kan få hjælp.. 

Ok, det lyder jo godt, at i kan få hjælp altså  Hvor lang tid gik fra i blev henvist til i fik en tid?

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

håber det er muligt

Tak 

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det tror jeg godt l kan, l har jo prøvet et helt år inden du blev gravid! Det må være med i argumentationen, hvis de vil have sådan en!

Jeg for at l kan få hjælp eller at der lige pludselig er en bebs på vej af sig selv

Stort

Det håber jeg i hvert fald, min tålmodighed er ved at løbe op..

Tak  

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Tror godt I kan blive undersøgt nærmere, det er trods alt længe I har prøvet, og synes ikke at en MA "tæller" med i dét regnestykke.

Håber det vil lykkes for jer snart, på den ene eller anden måde

Synes bare jeg har hørt noget om at hvis man er blevet gravid indenfor et år, så skal man vente yderligere et år inden man kan få hjælp  Selvom det ikke blev til noget...

Men synes nemlig heller ikke det tæller med..

Tak 

Anmeld

3. juli 2012

Joerse

Anonym skriver:

Ok, det lyder jo godt, at i kan få hjælp altså  Hvor lang tid gik fra i blev henvist til i fik en tid?

Vi blev henvist midt i juni.. Og har fået tid midt i august, vi fik af vide at der gik så lang tid, fordi vi lige ryger ind i sommerferien.. Og der gik ca. 2 uger fra henvisningen blev sendt til vi hørte fra klinikken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.