nogen fra aalborg ?handler om togbusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg står og skal en tur til hjørring imorgen. jeg kommer helt fra struer imorgen. sagen er den at ifølge rejseplanen har jeg 10 min fra jeg er i aalborg til togbussen kørere. men hvor holder de togbusser henne på banegården eller busstationen  der hvor jeg købte billet anede de intet om det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg står og skal en tur til hjørring imorgen. jeg kommer helt fra struer imorgen. sagen er den at ifølge rejseplanen har jeg 10 min fra jeg er i aalborg til togbussen kørere. men hvor holder de togbusser henne på banegården eller busstationen  der hvor jeg købte billet anede de intet om det!!

Altså banegården og busstationen ligger lige ved siden af hinanden ..  

Bussen holder "bagved" busstationen.. Og du burde sagtens kunne nå det .. Det tager måske 2 min i rask gang fra tog til bus .. Hvis toget ankommer til tiden  

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Altså banegården og busstationen ligger lige ved siden af hinanden ..  

Bussen holder "bagved" busstationen.. Og du burde sagtens kunne nå det .. Det tager måske 2 min i rask gang fra tog til bus .. Hvis toget ankommer til tiden  

kommer med bus, men aner ikke hvor togbussen holder ? 

Anmeld

1. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

kommer med bus, men aner ikke hvor togbussen holder ? 

Bussen holder samme sted som togbussen .. Togbussen kører fra perron 1.. Og der er 10 perroner..

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Bussen holder samme sted som togbussen .. Togbussen kører fra perron 1.. Og der er 10 perroner..

tak kender godt aalborg men anede ikke hvor togbussen holder det var faktisk det eneste jeg skulle vide så tak 

Anmeld

1. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

tak kender godt aalborg men anede ikke hvor togbussen holder det var faktisk det eneste jeg skulle vide så tak 

Okay.. Selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.