Næstved sygehus spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

OktoberMor

Jeg skal føde på næstved sygehus her om 3 måneder ca, men problemet er bare jeg aner ikke hvor indgangen til selve fødselsgangen er, jeg aner ikke engang hvilket nummer jeg skal ringe på, når det er på tide?... 

Har søgt forgæves på nettet, og kan ikke finde noget som helst om det? Er der nogen det tilfældigvis ved det?

(Og jeg gider ikke høre dumme kommentarer, som "Hvorfor har du ikke undersøgt det noget før, eller hvorfor har du ikke sat dig bedre ind i det!) 

Tak på forhånd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

twinboys

OktoberMor skriver:

Jeg skal føde på næstved sygehus her om 3 måneder ca, men problemet er bare jeg aner ikke hvor indgangen til selve fødselsgangen er, jeg aner ikke engang hvilket nummer jeg skal ringe på, når det er på tide?... 

Har søgt forgæves på nettet, og kan ikke finde noget som helst om det? Er der nogen det tilfældigvis ved det?

(Og jeg gider ikke høre dumme kommentarer, som "Hvorfor har du ikke undersøgt det noget før, eller hvorfor har du ikke sat dig bedre ind i det!) 

Tak på forhånd..

Jeg er ikke fra øen men fra Jylland... Så kan ikke give dig et svar...Jeg tror det giver helt sig selv når først vandet går og du skal afsted... Men er det fordi du ikke kan komme forbi og se det inden??? Håber du får et svar inden fødslen...

Majbritt

Anmeld

1. juli 2012

OktoberMor

twinboys skriver:

Jeg er ikke fra øen men fra Jylland... Så kan ikke give dig et svar...Jeg tror det giver helt sig selv når først vandet går og du skal afsted... Men er det fordi du ikke kan komme forbi og se det inden??? Håber du får et svar inden fødslen...

Majbritt

Altså jeg har været der til min NF og min MD scanning, og det forgik i sådan et lille hus ved siden af sygehuset, og det er ikke der ihvertfald at man skal føde. Men det ville bare være godt at have nummeret parat, og vide hvor man skal gå hen.. 

Anmeld

1. juli 2012

twinboys

OktoberMor skriver:

Altså jeg har været der til min NF og min MD scanning, og det forgik i sådan et lille hus ved siden af sygehuset, og det er ikke der ihvertfald at man skal føde. Men det ville bare være godt at have nummeret parat, og vide hvor man skal gå hen.. 

Synes du skal kontakte din jordmoder hun må da kunne hjælpe dig...

Anmeld

1. juli 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Det er sku også forvirrende :-) 

Men fødegangen er i den tårn høje bygning i kælderen sal 1 mener jeg..

Regionsjaelland.dk 

56513010 prøv at ring og hør den vagthavende Jordemoder

Anmeld

1. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Indgangen til fødegangen ligger faktisk bagved hovedindgangen. Det lidt svært at forklare, men det ligger der hvor ambulancerne køre ind på hospitalet.

Nummeret til fødegangen har jeg faktisk, finder det lige
Har selv født på næstved og det har været en fantastisk oplevelse

Anmeld

1. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Nummeret til fødegangen 56513010, det var i hvert fald det vi brugte juni sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.