Søger tallerkenrække!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.347 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

hekran

Godmorgen de damer!

Den skønne Helena har lige holdt 1 års fødselsdag og fik i den anledning lidt penge der var øremærket til en tallerkenrække til hendes nye værelse. Jeg leder med lys og lygte, men synes de er monstersvære at finde, med mindre man kører antik og bruger 500-1000 kr på den. Jeg tænker 200

Er der nogen der ligger inde med en eller ved, hvornår de kommer i Føtex eller Bilka igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Pinkrose

Marita skriver:

Godmorgen de damer!

Den skønne Helena har lige holdt 1 års fødselsdag og fik i den anledning lidt penge der var øremærket til en tallerkenrække til hendes nye værelse. Jeg leder med lys og lygte, men synes de er monstersvære at finde, med mindre man kører antik og bruger 500-1000 kr på den. Jeg tænker 200

Er der nogen der ligger inde med en eller ved, hvornår de kommer i Føtex eller Bilka igen?

Man kan få en i IKEA den er faktisk okay

Anmeld

1. juli 2012

Pinkrose

Marita skriver:

Godmorgen de damer!

Anmeld

1. juli 2012

K&S

Marita skriver:

Godmorgen de damer!

Jeg var i 2 forskellige Bilka i onsdags, de havde dem begge steder :-) 

Anmeld

1. juli 2012

hekran

K&S skriver:

Er det rigtigt? Uh, gad vide om de så har dem i A-Z, som er det nærmeste vi har. Det er da et forsøg værd. Kan du huske prisen?

Anmeld

1. juli 2012

hekran

Denisep skriver:

Har planer om en Ikea tur snart, så det skal vel også undersøges. Skønt med baby.dk, hvor der altid er noget, der har et svar

Anmeld

1. juli 2012

hekran

K&S skriver:

Hurra! Har ringet til A-Z og de har nogle stykker liggende til den nette sum af 100 kr. Os gå har de oveni købet åbent i dag! Jeg skal vist afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.