1 kejsersnit/ 2 alm fødsel = efterveer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Til jer der første gang fødte ved kejsersnit?? 

Nu fik jeg jo aks i uge 34 i min sidste graviditet, nåede aldrig at ha veer osv, og var så doopet i flere dage efter at jeg faktisk heller ik ka huske at jeg havde efter veer. 

Denne gang satser vi på at jeg føder alm (på tirsdag d3/7)  Men hvordan er det lige med de der efterveer?? Hvor længe efter mærker man til dem?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Ellie79

Hejsa

Jeg ved ikke helt om det kan sammenlignes. Jeg fik pks ved den første. Ved nummer to havde jeg veer i 7 timer endte i aks, fordi arret begyndte at springe. Men for pokker jeg havde efterveer i 3-4 dage efter. Gjorde så lige ekstra nas fordi maven også skulle heles. De varede som regel et par minutter og begyndte så snart han blev lagt til brystet.

Jeg håber du får en dejlig oplevelse og alt går rigtig godt

Anmeld

1. juli 2012

maria_wlt

StineW79 skriver:

Til jer der første gang fødte ved kejsersnit?? 

Nu fik jeg jo aks i uge 34 i min sidste graviditet, nåede aldrig at ha veer osv, og var så doopet i flere dage efter at jeg faktisk heller ik ka huske at jeg havde efter veer. 

Denne gang satser vi på at jeg føder alm (på tirsdag d3/7)  Men hvordan er det lige med de der efterveer?? Hvor længe efter mærker man til dem?? Vh stine

Jeg fik PKS med Tristan og fødte Ene almindeligt... Jeg kan ikke huske de vilde efterveer må jeg nok indrømme...kun en smule mens agtige følelser

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

AnjaB skriver:

Hejsa

Jeg ved ikke helt om det kan sammenlignes. Jeg fik pks ved den første. Ved nummer to havde jeg veer i 7 timer endte i aks, fordi arret begyndte at springe. Men for pokker jeg havde efterveer i 3-4 dage efter. Gjorde så lige ekstra nas fordi maven også skulle heles. De varede som regel et par minutter og begyndte så snart han blev lagt til brystet.

Jeg håber du får en dejlig oplevelse og alt går rigtig godt

Ka det ha noget at gøre med at du har nået at ha veer anden gang du fødte?? Uha det lyder slet ik rart!! Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

maria_wlt skriver:

Jeg fik PKS med Tristan og fødte Ene almindeligt... Jeg kan ikke huske de vilde efterveer må jeg nok indrømme...kun en smule mens agtige følelser

Årh det lyder da ik så slet så. Håber det lige sådan her!!  Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

Ellie79

StineW79 skriver:

Ka det ha noget at gøre med at du har nået at ha veer anden gang du fødte?? Uha det lyder slet ik rart!! Vh stine

Jeg tænker at det var fordi jeg havde haft ve forløbet, jeg fik lidt et chok hvad der skete med min krop havde slet ikke tænkt efterveer netop fordi de ikke var der første gang. Men håber du slipper billigt, nu har man født så må veer godt forsvinde hehe.. 

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

AnjaB skriver:

Jeg tænker at det var fordi jeg havde haft ve forløbet, jeg fik lidt et chok hvad der skete med min krop havde slet ikke tænkt efterveer netop fordi de ikke var der første gang. Men håber du slipper billigt, nu har man født så må veer godt forsvinde hehe.. 

Kom endelig også kun til at tænke på det med efter veer, fordi der var en anden herinde der havde spurt om noget med efter veer. 

Må indrømme at jeg i det hele taget er noget spændt på det hele, for det ka jo kun blive anderledes end sidst!! Tak for svar! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.